Beyond Advertising E-sport & Gaming Forum

13 czerwca w Warszawie odbędzie się konferencja Beyond Advertising E-sport & Gaming Forum. Wydarzenie jest odpowiedzią na rosnące zainteresowanie branży marketingowej esportem i gamingiem. Konferencja skierowana jest przede wszystkim do pracowników działów marketingu, domów mediowych...
O autorze
2 min czytania 2017-05-31

…i agencji reklamowych.

Konferencję organizuje dom mediowy Mediacom oraz Maciej „sawik” Sawicki, dziennikarz i ekspert zajmujący się sportami elektronicznymi.

Mediacom odpowiedzialny jest za realizację największych kampanii gamingowych w Polsce m.in. dla takich marek jak Play czy Sprite. Maciej Sawicki działa na scenie esportowej od 2005 roku. Był oficjalnym polskim komentatorem Intel Extreme Masters 2017.

Szymon Kubiak, content avenger, Mediacom: Mediacom jako pierwszy dom mediowy w Polsce zaczął realizować szeroko zasięgowe i długoterminowe kampanie w obszarze esportu i gamingu . Nieprzerwanie od 2015 roku pracujemy nad strategiami obecności w gamingu dla Play czy Sprite. Wierzymy, że esport to obecnie jeden z najciekawszych trendów: świeży, zasięgowy i angażujący. Podczas konferencji pokazana zostanie ogromna skala tego zjawiska, a także praktyczne możliwości z tym związane dla marek, przede wszystkim spoza z sektora komputerowego. Konferencja będzie miejscem, w którym klienci spotkają się z najlepszymi polskimi i światowymi specjalistami gamingowymi i marketingowymi. Tematy wystąpień dotkną wszystkich obszarów z rozległego ekosystemu: od zmian w sposobie konsumpcji rzeczywistości przez cyfrowe społeczeństwo, e-sportowców, producentów gier po „tradycyjne” media, która także inwestują w e-sport i gaming.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Event odbędzie się w warszawskim Studiu Las na ulicy Racjonalizacji 6/8. Organizatorzy zaplanowali 2 sceny: jedna z nich poświęcona zostanie zagadnieniom z obszaru marketingu, inwestycji w esport i współpracy ze streamerami i drużynami. W prelekcjach wezmą udział przedstawiciele domów mediowych, agencji reklamowych, gamingowych i mediów. Druga scena poświęcona będzie na zagadnienia esportowe. W prelekcjach i panelach udział wezmą właściciele i menedżerowie drużyn esportowych, trenerzy, a także profesjonalni zawodnicy.

Udział w konferencji potwierdzili m.in.:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Michał Sobolewski – dyrektor marketingu B2C Play
  • Włodek Markowicz – Youtuber, jeden z twórców vloga „Lekko Stronniczy”.
  • Viktor Wanli – twórca i CEO Kinguin
  • Ziemowit Ryś – kierownik marketingu w Centralnym Ośrodku Sportu
  • Bartek Jędrychowski – Współzałożyciel Gamekit

Maciej Sawicki: Podczas konferencji przedstawimy wiele perspektyw z których można patrzeć na esport. Gamingiem i sportami elektronicznymi są bowiem zainteresowane bardzo zróżnicowane grupy odbiorców. Jedną z nich są podmioty poszukujące możliwości inwestowania w gaming i esport. To firmy spoza sektora, które dopiero niedawno zaczęły dostrzegać potencjał w tym obszarze. To również agencje reklamowe i domy mediowe od których klienci oczekują wdrożeń z obszaru esportu, ale po stronie agencji często brakuje wiedzy w tym zakresie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Z drugiej strony chcemy edukować młode osoby, które już działają w esporcie. To grupa świetnych, utalentowanych osób, którym esport daje ogromne możliwości. To co teraz jest dla nich tylko hobby wkrótce może stać się pracą. To oni będą decydować o tym jak rozwijać się będzie branża esportowa i gamingowa w Polsce.

Konferencja ma być miejscem spotkania tych dwóch grup, które nie tylko mogą wiele sobie zaoferować, ale również wiele od siebie nauczyć.

Wstęp na konferencję jest płatny.
Bilety do nabycia na esportforum.evenea.pl
Więcej informacji na stronie esportforum.pl, a także pod adresem [email protected]