Przedstawiamy jurorów 18. edycji konkursu Effie Awards

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Przedstawiamy jurorów 18. edycji konkursu Effie Awards

Kampanie zgłoszone w tegorocznej edycji konkursu Effie Awards oceni 110 osobowe jury pod przewodnictwem Adama Pieńkowskiego, Dyrektora Generalnego McDonald’s Polska. Najlepsze pod kątem efektywności działań komunikacyjnych i wyników biznesowych zostaną nagrodzone podczas uroczystej Gali.

Odbędzie się ona 23 października w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

30 maja, w siedzibie Polskiej Rady Biznesu, odbyło się pierwsze spotkanie Jury marketingowego konkursu Effie Awards 2017. Przewodniczący Jury, Adam Pieńkowski, Dyrektor Generalny McDonald’s Polska, w swoim przemówieniu powitalnym powiedział do zgromadzonych jurorów:  

Bądźmy wnikliwi oceniając efektywność realizacji strategicznych wyzwań i założonych celów zaprezentowaną w zgłoszeniach. Ale niech to nie będzie jedyne kryterium oceny. Bądźmy otwarci na to co jest ciekawe, kreatywne i inspirujące. Czeka nas dużo pracy, a ocena kampanii w tak prestiżowym konkursie jakim jest Effie, to ogromne wyzwanie. Zostało ono jednak zaadresowane do właściwych osób, gdyż nasze jury składa się z najlepszych i najbardziej doświadczonych ekspertów branży.

Tegoroczne Jury Effie Awards podzielone zostało na 8 grup eksperckich. Każda z nich ocenia inne kategorie konkursowe. Pracami każdej z grup kierują Przewodniczący Grup. Tę rolę Komitet Organizacyjny Effie wraz z Organizatorem powierzyli w tym roku ośmiu doświadczonym praktykom, ekspertom i autorytetom w szeroko rozumianej branży komunikacji marketingowej.  

1. Piotr Piętka, CEO Publicis Media, poprowadzi grupę oceniającą prace w kategoriach: Napoje alkoholowe, Napoje bezalkoholowe, Żywność.

2. Małgorzata Rokita, Director, Brands Operations Central Europe w Procter & Gamble oceniać będzie prace w kategoriach: Dobra konsumenckie, Leki i suplementy diety, Uroda i pielęgnacja.

3. Andrzej Matuszyński, Prezes Grupy Eurozet oceni: Media, kultura i rozrywka, Brand experience, Turystyka i podróże.

4. Marta Życińska, Dyrektor Marketingu w Mastercard stanie na czele grupy oceniającej: Finanse, Ubezpieczenia i inwestycje oraz Business to Business.

5. Anna Putts, Dyrektor Marketingu w UPC oceni prace w kategoriach: Telekomunikacja, Motoryzacja, Usługi.

6. Filip Fiedorow, Dyrektor Marketingu w IKEA oceniać będzie: Retail/Kanały sprzedaży, Technology&Innovation, Branded Content, Performance marketing/e-commerce.

7. Anna Pańczyk, CEO w Grey Group, oceni: Launch/Relaunch oraz Long term marketing excellence.

8. Olgierd Cygan, Deloitte Digital Leader w Polsce i Europie Środkowej stanie na czele grupy oceniającej kategorie: Limited budget, Edukacja społeczna i kampanie CSR, Pro bono. 

Wśród jurorów znajdują się praktycy i eksperci w dziedzinie komunikacji marketingowej z branż odpowiadających kategoriom konkursowym. Do jury zostali zaproszeni prezesi, dyrektorzy marketingu, członkowie zarządów wiodących polskich i międzynarodowych firm, dyrektorzy zarządzający i stratedzy z agencji, oraz niezależni specjaliści.

Pełna lista jurorów dostępna jest na stronie www.effie.pl

Jurorzy ocenią zgłoszone projekty w trzech etapach. Najpierw podczas wspólnej analizy zgłoszeń, następnie w głosowaniu online oraz finalnie na obradach, gdzie następuje wybór nominacji i przyznanie nagród. W ocenie kampanii kierować się będą kryteriami podzielonymi na 4 obszary: wyzwanie strategiczne i przyjęte cele, strategia komunikacji, egzekucja idei oraz efekty komunikacji.

Konkurs Effie Awards organizowany w Polsce przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR nagradza efektywność działań komunikacyjnych marek, które przekładają się na ponadprzeciętne wyniki w biznesie.

Termin zgłaszania kampanii do konkursu upłynął 22 maja. Więcej informacji o Effie Awards na  www.effie.pl

W tym roku do grona Sponsorów i Partnerów Effie Awards po raz pierwszy dołączyły  Wirtualna Polska jako partner merytoryczny oraz YouTube jako sponsor wspierający.

Konkurs wspierają:

  • Sponsorzy Strategiczni: Radio Zet, TVN, New Age Media,

  • Sponsorzy Wspierający:  Facebook, AMS, YouTube,

  • Partnerzy Merytoryczni: Premium TV, IMS Sensory Media, Wirtualna Polska,

  • Partnerzy: Kukbuk, Jura

  • Partner Technologiczny: LG

  • Patroni Medialni: Chillizet, Dziennik Gazeta Prawna, My Company, Nowy Marketing, Marketing przy kawie, Monitor Magazine.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij