Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Justyna Fabisiak i Filip Morawski w endorfina events

Do zespołu Agencji Eventowej Roku wg Millward Brown oraz Media i Marketing Polska – endorfina events dołączyli Justyna Fabisiak na stanowisku creative director oraz Filip Morawski w roli senior project managera.
O autorze
1 min czytania 2017-06-05

Justyna Fabisiak objęła nowoutworzone stanowisko szefa działu kreacji w endorfina events, zarządza kilkuosobowym zespołem, w tym studiem 2D i 3D. 

Filip Morawski dołączył do jednego z trzech zespołów produkcyjnych w endorfina events, odpowiedzialny jest za produkcję wydarzeń dla kluczowych klientów agencji.

Jestem przekonany, że zatrudnienie Justyny i Filipa przełoży się na jeszcze wyższą jakość realizowanych przez nas projektów. Oboje maja bardzo duże doświadczenie w event marketingu, co sprawia, że nasz zespół jest mocniejszy – mówi Michał Kaleta, dyrektor zarządzający i partner w endorfina events. 

Justyna Fabisiak jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej. Z branżą eventową związana od 2010 roku. Zaczynała w agencji endorfina events, gdzie zdobywała doświadczenie jako producent. Przez ostatnie 4 lata związana była z agencją MyPlace, gdzie z działu produkcji przeszła do kreacji, w konsekwencji obejmując stanowisko creative director. Dotychczas realizowała projekty m. in. dla: Pernod Ricard, PZU, Axel Springer, Totalizator Sportowy, Leroy Merlin, PKO, BZWBK, Weil i wiele innych. Prywatnie kocha podróże szczególnie te dalekie, najlepiej bez planu, ale z mężem. Stara się trzymać jednej zasady: w życiu warto doświadczać a nie posiadać. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Filip Morawski z branżą eventową jest związany od 10 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywał w trakcie współpracy z agencjami eventowymi takimi jak EM LAB czy Defacto. Realizował wydarzenia m.in. dla BGŻ, Vision Express, Kamis, LuxMed, Goodyear, Coca Cola, Mazda, Nissan, Ergo Hestia, Bridgestone, czy Volvo. Na swoim koncie ma również udział w organizacji Konferencji Narodów Zjednoczonych ONZ. Prywatnie zajmuje go sport i motoryzacja. W wolnym czasie przygotowuje się do zawodów triathlonowych z cyklu Iron Man w Nicei.

Słuchaj podcastu NowyMarketing