Ketchup Włocławek. Ten sam. Od lat. Wystartowała kampania outdoorowa marki

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ketchup Włocławek. Ten sam. Od lat. Wystartowała kampania outdoorowa marki

Dekady mijają, lata lecą i wszystko się zmienia, a starsi wciąż powtarzają „za moich czasów było zupełnie inaczej”. Czy aby na pewno? Naprzeciw tym stwierdzeniom wychodzi Ketchup Włocławek.

Marka wystartowała właśnie z kampanią outdoorową, która podkreśla niezmienność produktu i jego wyjątkowego smaku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Ketchup Włocławek chce zwrócić uwagę na fakt, że – podobnie jak niektóre wartości i doświadczenia – jest od lat niezmienny. W miastach regionu Kujaw oraz północnej Polski pojawiły się właśnie reklamy graficzne prezentujące trzy charakterystyczne postacie reprezentujące kolejne dekady. Co wspólnego mają ze sobą oldschoolowe lata 70’, szalone lata 80’ i współczesność? Łączy je jeden stały element – słoiczek ketchupu Włocławek, którego receptura jest oryginalna od lat.

Włocławkowe billboardy, reklamy w komunikacji miejskiej oraz na autobusach zobaczyć można we Włocławku, Płocku, Bydgoszczy, Toruniu, Trójmieście, Olsztynie, Białymstoku i Szczecinie. Kampanii outdoorowej w czerwcu towarzyszyły będą również działania w Internecie – komunikacja z konsumentami za pomocą strony oraz mediów społecznościowych i współpraca z blogerami.

Za działania reklamowe odpowiada agencja interaktywna Mint Media oraz dom mediowy Mindshare.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij