Ketchup Włocławek. Ten sam. Od lat. Wystartowała kampania outdoorowa marki

Dekady mijają, lata lecą i wszystko się zmienia, a starsi wciąż powtarzają „za moich czasów było zupełnie inaczej”. Czy aby na pewno? Naprzeciw tym stwierdzeniom wychodzi Ketchup Włocławek.
O autorze
1 min czytania 2017-06-12

Marka wystartowała właśnie z kampanią outdoorową, która podkreśla niezmienność produktu i jego wyjątkowego smaku.

Ketchup Włocławek chce zwrócić uwagę na fakt, że – podobnie jak niektóre wartości i doświadczenia – jest od lat niezmienny. W miastach regionu Kujaw oraz północnej Polski pojawiły się właśnie reklamy graficzne prezentujące trzy charakterystyczne postacie reprezentujące kolejne dekady. Co wspólnego mają ze sobą oldschoolowe lata 70’, szalone lata 80’ i współczesność? Łączy je jeden stały element – słoiczek ketchupu Włocławek, którego receptura jest oryginalna od lat.

Włocławkowe billboardy, reklamy w komunikacji miejskiej oraz na autobusach zobaczyć można we Włocławku, Płocku, Bydgoszczy, Toruniu, Trójmieście, Olsztynie, Białymstoku i Szczecinie. Kampanii outdoorowej w czerwcu towarzyszyły będą również działania w Internecie – komunikacja z konsumentami za pomocą strony oraz mediów społecznościowych i współpraca z blogerami.

Za działania reklamowe odpowiada agencja interaktywna Mint Media oraz dom mediowy Mindshare.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się