Sztuka odświeża kultowe miejsca w Warszawie

Kultowe warszawskie Pawilony zostały odświeżone przez znanego artystę streetowego - Pawła Swanskiego. Kustoszem i sponsorem akcji jest marka Sprite, która w nowej strategii komunikacji nawiązuje do odświeżenia.
O autorze
1 min czytania 2017-06-19

Kontrastujące Pawilony z zabytkową częścią Nowego Świata to lokalizacja chętnie uczęszczana przez młodych ludzi, szukających miejsca do spotkań, dyskusji, muzyki, zabawy i odpoczynku. W miniony weekend powstały w tym miejscu niepowtarzalne dzieła znanego artysty Swańskiego, który jest nieodłącznie związany z kulturą miejską. Uliczne „obrazy” mają nadać miejscu nowy, odświeżony wizerunek i stać się częścią istotnej dla młodych tkanki miejskiej.

Sztuka to świat emocji i wrażliwości, którą można w naturalny sposób przenieść w przestrzeń miejską. Streetart to żywa galeria sztuki, której istotą jest by wpisać się w charakter miejsca, stając się jego integralną częścią. Coraz częściej brandy decydują się na współpracę z niezależnymi artystami, dając im swobodę twórczą i wchodzą w rolę mecenasa sztuki. Jest to niebywale trudna i ryzykowna rola, dla marek, które przeważnie wolą zachowawcze działania, z przewidywalnym efektem końcowym. W przypadku współpracy z artystą, który nanosi dzieło na swoje płótno – nawet jeśli jest miejską ścianą, pod wpływem chwili, działanie może być potencjalnie niepewne pod względem oczekiwań. Jednak marki coraz chętniej dają ludziom i artystom możliwość własnej interpretacji „świata przeżyć” brandu. Takie podejście buduje autentyczność marki.

Mural to część strategii komunikacji marki Sprite pod parasolowym hasłem „Born to RFRSH”, nawiązującym do „odświeżenia”. W tym rozumieniu brand stara się w różnych dziedzinach takich jak: muzyka, sztuka, gaming wywołać efekt rześkości.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj