Robert Górski planuje bitwę w kampanii agencji Publicis dla Orange na kartę

Mistrz Robert Górski doradza Władysławowi Jagielle, jak zaplanować bitwę przy pomocy smartfona z internetem za darmo. Druga odsłona kampanii agencji Publicis dla Orange przygotowanej według nowego formatu z udziałem popularnego komika zachęca do skorzystania z wyjątkowej oferty.
O autorze
1 min czytania 2017-06-21

Osoby, które zdecydują się teraz na korzystanie z Orange na kartę, będą otrzymywać darmowy internet po każdym doładowaniu. Do zdobycia jest nawet 1410 GB! Kampania jest realizowana od 16 czerwca w telewizji i radiu. 

„Przy promowaniu aktualnej oferty Orange na kartę sięgamy po znany wszystkim kod Bitwy pod Grunwaldem, by w humorystyczny sposób oddać ogrom darmowego, internetowego transferu, z którego można już korzystać. Smartfon z internetem może pomóc zaplanować nie tylko zwycięstwo w ważnej bitwie, ale także wyjazd na długo wyczekiwany urlop. Dlatego warto uzbroić się w Orange na kartę właśnie teraz – przed zbliżającymi się wakacjami.” –powiedziała Magdalena Samek z agencji Publicis Poland.

Przygotowany przez agencję Publicis trzydziestosekundowy spot jest emitowany od 16 czerwca na kanałach należących do stacji TVP, TVN i POLSAT. 

Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Paweł Merecz (Chief Creatvie Officer), Mateusz Gruca (Copywriter), Karolina Niedzielska (Art Director), Magdalena Samek (Account Supervisor), Ksenia Wałek (Account Manager), Katarzyna Majewska (Produkcja). Stronę klienta reprezentowali: Agnieszka Leśnarowska (Senior Communication Manager), Szymon Biela (Dyrektor Komunikacji Marketingowej) i Paweł Patkowski (Dyrektor Wykonawczy ds. Komunikacji Marki i Komunikacji Marketingowej). Produkcję powierzono domowi produkcyjnemu Lemon Films, za postprodukcję odpowiada Orka Film. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Initiative Media.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj