TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

OPCOM i ŠKODA edukują

22 czerwca ruszył kolejny projekt agencji OPCOM zrealizowany w ramach stałej współpracy ze Škoda Polska.
O autorze
1 min czytania 2017-06-23

Wraz z Kasią Bujakiewicz i ekipą WeLoveCycling.pl postanowiliśmy sprawdzić czy łatwo jest ukraść rower w centrum miasta oraz jak w takiej sytuacji zachowują się przypadkowi przechodnie.

Na potrzeby akcji wynajęliśmy aktora, który wcielił się w rolę profesjonalnego złodzieja rowerów, w ten sposób przetestowaliśmy trzy różne rodzaje zapięć. Każde z zabezpieczeń udało się przeciąć, co dowiodło jak ważne jest edukowanie w zakresie poprawnego zabezpieczenia jednośladów oraz rozpowszechnianie dobrych praktyk w kontakcie z próbami ich kradzieży.

Najważniejsze, żeby zwracać uwagę, gdy widzi się podejrzaną sytuację – np. gdy ktoś sprawdza po kolei wszystkie przypięte do stojaka rowery lub dziwnie przypatruje się któremuś z nich. Może to oznaczać, że ma zamiar przystąpić do kradzieży. Jeśli widzicie złodzieja w akcji reagujcie! Nie możemy być obojętni na kradzież, bo nawet najsolidniejszą zapinkę można rozbroić, szczególnie jeśli nikt nie zwraca na to uwagi” – przestrzega Kasia Bujakiewicz.

Akcja miała charakter prowokacyjny i została zrealizowana w ramach kampanii WeLoveCycling. Agencja OPCOM odpowiedzialna jest za koncepcję kreatywną akcji oraz jej realizację.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj