OPCOM i ŠKODA edukują

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
OPCOM i ŠKODA edukują

22 czerwca ruszył kolejny projekt agencji OPCOM zrealizowany w ramach stałej współpracy ze Škoda Polska.

Wraz z Kasią Bujakiewicz i ekipą WeLoveCycling.pl postanowiliśmy sprawdzić czy łatwo jest ukraść rower w centrum miasta oraz jak w takiej sytuacji zachowują się przypadkowi przechodnie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Na potrzeby akcji wynajęliśmy aktora, który wcielił się w rolę profesjonalnego złodzieja rowerów, w ten sposób przetestowaliśmy trzy różne rodzaje zapięć. Każde z zabezpieczeń udało się przeciąć, co dowiodło jak ważne jest edukowanie w zakresie poprawnego zabezpieczenia jednośladów oraz rozpowszechnianie dobrych praktyk w kontakcie z próbami ich kradzieży.

Najważniejsze, żeby zwracać uwagę, gdy widzi się podejrzaną sytuację – np. gdy ktoś sprawdza po kolei wszystkie przypięte do stojaka rowery lub dziwnie przypatruje się któremuś z nich. Może to oznaczać, że ma zamiar przystąpić do kradzieży. Jeśli widzicie złodzieja w akcji reagujcie! Nie możemy być obojętni na kradzież, bo nawet najsolidniejszą zapinkę można rozbroić, szczególnie jeśli nikt nie zwraca na to uwagi" - przestrzega Kasia Bujakiewicz.

Akcja miała charakter prowokacyjny i została zrealizowana w ramach kampanii WeLoveCycling. Agencja OPCOM odpowiedzialna jest za koncepcję kreatywną akcji oraz jej realizację.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij