Wystartowała najnowsza kampania marki Tefal

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Wystartowała najnowsza kampania marki Tefal

Agencja VanLeif wygrała przetarg na realizację kampanii dla grilli elektrycznych Tefal.

„Czarny Pas w Grillowaniu”, bo taki tytuł nosi kampania nowego grilla elektrycznego Tefal OptiGrill+ rozgrywa się zarówno w przestrzeni offline jak i online. Zwycięski koncept, przedstawiony przez agencję VanLeif, nawiązuje do grillowania, jako narodowego sportu Polaków. Motywem przewodnim jest walka mistrzów grillowania o zdobycie czarnego pasa. Ich zmagania można obserwować na landing page kampanii www.grillujztefal.pl, a także na kanałach społecznościowych Tefal oraz zawodników.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W szranki staną: Leszek Stanek, Michał Górecki oraz MalvinaPe.

Kampanię zwieńczy event finałowy 1 lipca w Beach Barze na Bulwarach Wiślanych, podczas którego uczestnicy wybiorą zdobywcę czarnego pasa w grillowaniu. Na imprezie będzie można otrzymać, w ramach pay by #, danie ugrillowane przez jednego z trzech zawodników, a także wygrać OptiGrill+. Event będzie także transmitowany na żywo na stronie i kanałach społecznościowych marki.

VanLeif odpowiada za przygotowanie całej kampanii: strategię, kreację, video, platformę technologiczną oraz produkcję eventu.

Całość działań będzie wsparta mediowo, w tym reklamą natywną na ASZdziennik.pl oraz – realizowaną przez agencję Perfomance Media – kampanią performance.

Kampania ruszyła 20 czerwca br.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij