„Czarny Pas w Grillowaniu”, bo taki tytuł nosi kampania nowego grilla elektrycznego Tefal OptiGrill+ rozgrywa się zarówno w przestrzeni offline jak i online. Zwycięski koncept, przedstawiony przez agencję VanLeif, nawiązuje do grillowania, jako narodowego sportu Polaków. Motywem przewodnim jest walka mistrzów grillowania o zdobycie czarnego pasa. Ich zmagania można obserwować na landing page kampanii www.grillujztefal.pl, a także na kanałach społecznościowych Tefal oraz zawodników.
W szranki staną: Leszek Stanek, Michał Górecki oraz MalvinaPe.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kampanię zwieńczy event finałowy 1 lipca w Beach Barze na Bulwarach Wiślanych, podczas którego uczestnicy wybiorą zdobywcę czarnego pasa w grillowaniu. Na imprezie będzie można otrzymać, w ramach pay by #, danie ugrillowane przez jednego z trzech zawodników, a także wygrać OptiGrill+. Event będzie także transmitowany na żywo na stronie i kanałach społecznościowych marki.
VanLeif odpowiada za przygotowanie całej kampanii: strategię, kreację, video, platformę technologiczną oraz produkcję eventu.
Całość działań będzie wsparta mediowo, w tym reklamą natywną na ASZdziennik.pl oraz – realizowaną przez agencję Perfomance Media – kampanią performance.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kampania ruszyła 20 czerwca br.
Słuchaj podcastu NowyMarketing