BE7 wygrała przetarg organizowany przez Urząd Transportu Kolejowego

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
BE7 wygrała przetarg organizowany przez Urząd Transportu Kolejowego

Agencja strategiczno-kreatywna BE7 opracuje logo wraz z Księgą Znaku oraz kompleksowym Systemem Identyfikacji Wizualnej dla projektu: Kolejowe ABC.

Kolejowe ABC to ogólnopolska kampania informacyjno-edukacyjna UTK, skierowana do dzieci, nauczycieli i wychowawców. Celem projektu jest promowanie zasad bezpieczeństwa oraz wartości i wzorców związanych z odpowiedzialnym zachowaniem się podczas korzystania z transportu kolejowego, a także podczas poruszania się na obszarach stacji, przystanków i przejazdów kolejowych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Na potrzeby przetargu agencja BE7 opracowała nową tożsamość wizualną Kolejowego ABC oraz powołała do życia brand hero kampanii, dopełniając całość wymownym hasłem skierowanym przede wszystkim do najmłodszych odbiorców. Przygotowana propozycja zapewniła BE7 wynik na poziomie 96,25 punktów na 100, a tym samym zwycięstwo.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij