Polska Wódka to chronione oznaczenie geograficzne, nadawane przez Stowarzyszenie Polska Wódka markom wódek, które powstały wyłącznie z produktów uprawianych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i których wszystkie etapy produkcji odbywają się w Polsce.
Głównym elementem projektu jest konkurs, w którym uczestnicy mają za zadanie rozwiązać krótki quiz wiedzy o polskiej wódce, sprawdzić poziom swojej gościnności i odpowiedzieć na otwarte pytanie konkursowe. Do wygrania jest 1 z 40 personalizowanych zestawów Pana Tadeusza. Konkurs dostępny jest na stronie: konkurs.pantadeuszwodka.pl oraz wspierany dodatkową komunikacją w social mediach i kanałach sprzedaży.
Zobacz również
Brand Kolektyw odpowiada za wszystkie etapy realizacji projektu, obsługę social mediów oraz kampanię wsparcia.
Agencja istnieje na rynku od lutego 2016 roku i od tego czasu systematycznie pozyskuje nowych Klientów oraz rozbudowuje zespół. Specjalizuje się w działaniach w kanale digital i social media. Wśród Klientów i marek w portfolio agencji znajdują się m.in.: Randstad Polska, Nic Nac’s, Lorenz Bahlsen, ASICS, Wyborowa czy Ballantine’s.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]