„Certyfikat Polskiej Gościnności” Pana Tadeusza

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Certyfikat Polskiej Gościnności” Pana Tadeusza

Agencja reklamowa Brand Kolektyw, na zlecenie marki Pan Tadeusz, realizuje projekt „Certyfikat Polskiej Gościnności”. Jego celem jest zwiększenie świadomości i wiedzy konsumentów na temat Polskiej Wódki oraz promocja marki.

Polska Wódka to chronione oznaczenie geograficzne, nadawane przez Stowarzyszenie Polska Wódka markom wódek, które powstały wyłącznie z produktów uprawianych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i których wszystkie etapy produkcji odbywają się w Polsce.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Głównym elementem projektu jest konkurs, w którym uczestnicy mają za zadanie rozwiązać krótki quiz wiedzy o polskiej wódce, sprawdzić poziom swojej gościnności i odpowiedzieć na otwarte pytanie konkursowe. Do wygrania jest 1 z 40 personalizowanych zestawów Pana Tadeusza. Konkurs dostępny jest na stronie: konkurs.pantadeuszwodka.pl oraz wspierany dodatkową komunikacją w social mediach i kanałach sprzedaży.

Brand Kolektyw odpowiada za wszystkie etapy realizacji projektu, obsługę social mediów oraz kampanię wsparcia.

Agencja istnieje na rynku od lutego 2016 roku i od tego czasu systematycznie pozyskuje nowych Klientów oraz rozbudowuje zespół. Specjalizuje się w działaniach w kanale digital i social media. Wśród Klientów i marek w portfolio agencji znajdują się m.in.: Randstad Polska, Nic Nac’s, Lorenz Bahlsen, ASICS, Wyborowa czy Ballantine’s.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij