CEDC wprowadza nową komunikację dla Żubrówki Czarnej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
CEDC wprowadza nową komunikację dla Żubrówki Czarnej

Na początku lipca rozpoczęła się kampania relaunchowa Żubrówki Czarnej – wódki z segmentu super premium, wprowadzonej na rynek w 2016 roku. Firma CEDC, właściciel marki i jeden z największych producentów wódki oraz dystrybutorów alkoholu na świecie, planuje w związku z tym wiele działań...

...marketingowych, w tym działania w prasie, w sklepach i lokalach współpracujących, lotniskach oraz w kanałach digital w tym social media, a także eventy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Za koncept kreatywny relanuchu w tym claim, w oparciu o przeprowadzoną analizę strategiczną oraz projekt opakowania-tuby odpowiada SYZYGY Warsaw, key visual kampanii powstał w studio Ars Thanea.

Za działania w kanałach digital odpowiada K2.
Kampania ma zasięg ogólnopolski.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij