Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Muzeum Polskiej Wódki nowym Klientem Brand Kolektyw

Agencja reklamowa Brand Kolektyw od maja 2017 roku odpowiada za obsługę social media oraz realizację strony internetowej dla Muzeum Polskiej Wódki.
O autorze
1 min czytania 2017-07-05

Agencja jest odpowiedzialna za komunikację Muzeum w obrębie platform społecznościowych, a także za przygotowanie strony internetowej. Współpraca w obu obszarach ma charakter długoterminowy.

Muzeum Polskiej Wódki to nowoczesny ośrodek kulturalno-edukacyjny, poświęcony historii i znaczeniu chronionego oznaczenia geograficznego, jakim jest Polska Wódka. Muzeum powstaje w zrewitalizowanym kompleksie Centrum Praskie Koneser, a jego otwarcie planowane jest na I kwartał 2018 r.

Muzeum Polskiej Wódki to kolejna marka w portfolio Brand Kolektyw. Wśród aktualnych Klientów agencji oraz marek obsługiwanych przez agencję znajdują się m.in.: Randstad Polska, Nic Nac’s, ASICS, Wyborowa, Pan Tadeusz czy Ballantine’s. Z tą ostatnią marką agencja współpracuje również globalnie.

Agencja Brand Kolektyw istnieje na rynku od lutego 2016 roku i od tego czasu systematycznie pozyskuje nowych Klientów oraz rozbudowuje zespół. Specjalizuje się w działaniach w kanale digital i social media. Powstała z inicjatywy Dominika Ubycha i Pawła Michaluka, w przeszłości związanych m.in. z Przeagencją, Interactive Solutions i Tequilla Polska/TBWA.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj