Muzeum Polskiej Wódki nowym Klientem Brand Kolektyw

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Muzeum Polskiej Wódki nowym Klientem Brand Kolektyw

Agencja reklamowa Brand Kolektyw od maja 2017 roku odpowiada za obsługę social media oraz realizację strony internetowej dla Muzeum Polskiej Wódki.

Agencja jest odpowiedzialna za komunikację Muzeum w obrębie platform społecznościowych, a także za przygotowanie strony internetowej. Współpraca w obu obszarach ma charakter długoterminowy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Muzeum Polskiej Wódki to nowoczesny ośrodek kulturalno-edukacyjny, poświęcony historii i znaczeniu chronionego oznaczenia geograficznego, jakim jest Polska Wódka. Muzeum powstaje w zrewitalizowanym kompleksie Centrum Praskie Koneser, a jego otwarcie planowane jest na I kwartał 2018 r.

Muzeum Polskiej Wódki to kolejna marka w portfolio Brand Kolektyw. Wśród aktualnych Klientów agencji oraz marek obsługiwanych przez agencję znajdują się m.in.: Randstad Polska, Nic Nac’s, ASICS, Wyborowa, Pan Tadeusz czy Ballantine’s. Z tą ostatnią marką agencja współpracuje również globalnie.

Agencja Brand Kolektyw istnieje na rynku od lutego 2016 roku i od tego czasu systematycznie pozyskuje nowych Klientów oraz rozbudowuje zespół. Specjalizuje się w działaniach w kanale digital i social media. Powstała z inicjatywy Dominika Ubycha i Pawła Michaluka, w przeszłości związanych m.in. z Przeagencją, Interactive Solutions i Tequilla Polska/TBWA.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij