Denley podbija Europę z Bluerank

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Denley podbija Europę z Bluerank

Dzięki skutecznym działaniom z zakresu SEO/SEM na rynku polskim, Denley planuje ekspansję zagraniczną. Pod marką Bolf już pozyskuje klientów w innych europejskich krajach. Za działania promocyjne dla marki zagranicą, podobnie jak na rynku polskim, odpowiada agencja Bluerank.

Głównym obszarem działalności Denley (Bolf) jest sprzedaż ubrań męskich, jednak marka stopniowo poszerza swój asortyment o kolekcje damskie. Celem działań e-commerce prowadzonych przez Bluerank jest promocja produktów oferowanych przez markę oraz zwiększenie ich sprzedaży online.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Agencja realizuje działania z zakresu SEO, w ramach których optymalizuje strony kategorii produktów i rozwija serwis o nowe treści, ułatwiając użytkownikom znalezienie produktów marki w Sieci. Ponadto promuje ubrania marki Denley w płatnych wynikach wyszukiwania Google z wykorzystaniem narzędzia DoubleClick, co pozwala efektywnie wydawać budżet mediowy i zmniejszać koszt pozyskania klienta. W wyniku realizowanych działań liczba konwersji w e-sklepie marki Denley wzrosła o 52%. Ponadprzeciętne wyniki kampanii na rynku polskim zaowocowały kontynuacją współpracy z Bluerank na rynkach europejskich.

Wspólnie z Denley (Bolf) działamy już w Czechach, Niemczech, na Słowacji i Ukrainie, planujemy także kampanie na kolejnych rynkach europejskich. - JAROSŁAW AUGUSTYNIAK, KEY ACCOUNT MANAGER W BLUERANK

Bardzo cenimy współpracę z Bluerank w zakresie planowania i realizacji kampanii w wyszukiwarkach. Specjaliści z Bluerank wykazują się dużą wiedzą i doświadczeniem w branży marketingu online oraz podsuwają korzystne z punktu widzenia Klienta rozwiązania, które w efekcie przekładają się na ponadprzeciętne wyniki i wzrost sprzedaży. - MAGDALENA PUSZKARSKA, DYREKTOR MARKETINGU W DENLEY

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij