TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Food truck sprzedający kanapki z “kobiecego mięsa” – mocna akcja przeciwko prostytucji w Izraelu

Food truck sprzedający kanapki z “kobiecego mięsa” – mocna akcja przeciwko prostytucji w Izraelu
Grupa zadaniowa ds. Organizacji handlu ludźmi i prostytucji (TFHT) oraz M&C Saatchi Tel Awiw rozpoczęły trudną kampanię informacyjna, aby wspierać ustawodawstwo w celu zakazania prostytucji w Izraelu.
O autorze
1 min czytania 2017-07-11

Z badań wynika, że śmiertelność wśród kobiet prostytutek jest 40 razy większa niż u reszty populacji. Większość kobiet w tym „zawodzie” nie przeżywa więcej niż 50 lat.

Uruchomiona we wrześniu akcja polegała na stworzeniu specjalnego food trucka, który zaparkowany został naprzeciw izraelskiego parlamentu, przekazując prostą wiadomość: Kobiety nie są produktem konsumpcyjnym. Kanapki „kobiece mięso” o nazwie „Breast Amal” i „Ribs of Yael” (Amal i Yael to najbardziej popularne izraelskie imiona) pakowane są w brązowe torebki papierowe i zawierają prawdziwe historie kobiet zajmujących się prostytucją.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na samochodzie widzimy wizerunek kobiety, której ciało jest naznaczone i podzielona jest na kawałki jak ilustracja krów u rzeźnika.

Według badania Ministerstwa Spraw Społecznych i Usług Socjalnych w Izraelu 12 000 kobiet, mężczyzn i nastolatków zatrudnionych jest w prostytucji w tym kraju. Każdego roku setki nowych kobiet są popychane do pracy w tym zawodzie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Na sklepowych półkach, pośród mięs ułożono też i ludzkie sylwetki. “If you pay a prostitute, you’re financing human trading” tj. płacąc prostytutce finansujesz handel ludźmi. Pod takim hasłem w marcu zeszłego roku prowadzona została kampania zorganizowana na zlecenie rządu Luksemburgu.

Luksemburg jest krajem docelowym, do którego przekazywane są kobiety w celu rozwijania przemysłu seksualnego. Co roku 2,5 miliona osób staje się ofiarami handlu ludźmi.

PS2

Rok temu Badger&Winters stworzyło spot w ramach akcji społecznej „We are #WomenNotObjects”, która zwracała uwagę na problem, jakim jest uprzedmiotowianie i seksualizacja kobiet w przekazach reklamowych.