TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Kamikaze przygotowała kampanię konta osobistego active po wygranym przetargu

Kamikaze wygrała zorganizowany przez eurobank przetarg, w wyniku którego przygotowała kampanie: digital - dla konta active oraz offline - dla konta na co dzień.
O autorze
1 min czytania 2017-07-19

Zorganizowany przez eurobank konkurs ofert został rozstrzygnięty w czerwcu. Kampania konta osobistego active wystartowała pod koniec czerwca i potrwa do końca sierpnia. Jest skierowana do 3 wyselekcjonowanych grup docelowych i dla każdej Kamikaze przygotowała 3 różne linie kreatywne. Narzędzia użyte w komunikacji to bannery, materiały reklamowe przygotowane na potrzeby akcji na Facebooku oraz specjalne landing page: tutaj, tutaj i tutaj.

Agencja przygotowała również dedykowany panel internetowy przeznaczony do obsługi akcji przez doradców w placówkach eurobanku. Panel służy do ewidencjonowania kont założonych w ramach akcji promocyjnej.

Druga kampania – konta na co dzień – obejmuje małe miasta. W ramach akcji o charakterze offline założenie konta jest premiowane prezentem w postaci zestawu biżuterii. Nośniki wykorzystywane w kampanii to: outdoor lokalny oraz materiały POS (plakaty i ulotki wraz z dystrybucją).

Zakres pracy agencji w ramach tej akcji objął: opracowanie założeń komunikacyjnych, koordynacja procesu zakupowego gadżetu z dostawą, przygotowanie projektów materiałów drukowanych, druk oraz zorganizowanie samej dystrybucji ulotek. Przy druku i dystrybucji ulotek na potrzeby kampanii Kamikaze współpracowała z agencją Altavia Polska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kamikaze współpracowała już z eurobankiem na zasadzie projektowej w 2016 roku realizując akcję pod hasłem „Hajs jest najs”, wspieraną przez popularnego youtubera Blowka.

Kamikaze to działająca od 11 lat niezależna agencja interaktywna z zacięciem strategicznym. Wśród jej klientów znaleźli się m.in. Orange, L’Oreal, Super-Pharm, eurobank, McCormick, Fortuna, Łowicz, Kotlin.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się