Preferencje komunikacyjne klientów sektora deweloperskiego – pełen raport

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Preferencje komunikacyjne klientów sektora deweloperskiego – pełen raport

Stabilny rynek stawia przed deweloperami dwa główne wyzwania: wzrost konkurencji oraz bardziej świadomego i wybrednego klienta. Czynniki te zmuszają ich do podejmowania nowych, bardziej śmiałych działań marketingowych, które sprawią, że inwestycja zostanie lepiej zauważona. Warto zatem na chwilę...

...zatrzymać się i zastanowić czego tak naprawdę oczekują od deweloperów ich grupy docelowe.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Z przygotowanego przez Brave Brain i PMR raportu dowiemy się jakie pozacenowe czynniki zakupowe mają ostateczny wpływ na zakup nieruchomości, jakie elementy wpływają na atrakcyjność oferty, skąd klienci czerpią informację o inwestycjach i deweloperach, aż wreszcie poznamy przykłady i analizy skutecznych kampanii reklamowych.

Pełen raport do pobrania za darmo dostępny jest tu >

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij