…zatrzymać się i zastanowić czego tak naprawdę oczekują od deweloperów ich grupy docelowe.
Z przygotowanego przez Brave Brain i PMR raportu dowiemy się jakie pozacenowe czynniki zakupowe mają ostateczny wpływ na zakup nieruchomości, jakie elementy wpływają na atrakcyjność oferty, skąd klienci czerpią informację o inwestycjach i deweloperach, aż wreszcie poznamy przykłady i analizy skutecznych kampanii reklamowych.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Pełen raport do pobrania za darmo dostępny jest tu >
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024