Artur Janik dyrektorem rozwoju ClickAd

Artur Janik od lipca 2012 roku pełni funkcję Chief Development Officera (CDO) w grupie ClickAd, gdzie zajmie się opracowaniem i implementacją koncepcji strategicznych wszystkich linii biznesowych.
O autorze
1 min czytania 2012-07-04

 – Kiedy obejmowałem funkcję prezesa zarządu ClickAd jednym z najważniejszych zadań, które przede mną stanęło było stworzenie efektywnych struktur i rozwój poszczególnych linii biznesowych – mówi Maciej Teliszewski, prezes ClickAd. – Bez zaangażowania Artura Janika, grupa ClickAd nie miałaby tak silnej pozycji na rynku jaką obecnie zajmuje. Jednym z największych sukcesów Artura jest zbudowanie i dalszy rozwój sieci afiliacyjnej AdLeader a także całej architektury usług Performance Marketingu czyli rozliczeń za efekt, z której jesteśmy dumni i która jest jednym z motorów wzrostu Grupy. Również dzięki Arturowi generowaliśmy i generujemy wspólnie wszelkie nowinki technologiczne i projekty takie jak Audience Targeting czy InImage Advertising, budujące naszą eksperckość i przewagi rynkowe.

 Artur Janik od października 2011 roku pełnił funkcję Chief Operating Officera w ClickAd. Odpowiadał za operacyjne zarządzanie firmą, wyniki finansowe oraz tworzenie długofalowej strategii rozwoju spółki. Z branżą internetową związany jest od 2007 roku. Nadzorował prace dla marek takich jak m.in.: Totalizator Sportowy, Expander, Millenium Bank, Axa, Vobis, Asus, Komputonik i Śnieżka. Wielokrotnie był prelegentem na konferencjach branżowych organizowanych m.in. przez IAB Polska i IDG. Pasjonat nowych technologii, rozwiązań internetowych i sportów ekstremalnych, w tym roweru górskiego i snowboardu. Absolwent Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie.