Roman Dudziński awansuje w strukturach domu mediowego Carat Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Roman Dudziński awansuje w strukturach domu mediowego Carat Polska

Roman Dudziński awansował na stanowisko digital development managera w należącym do grupy Dentsu Aegis Network Polska domu mediowym Carat.

W ramach nowoutworzonego stanowiska Dudziński będzie odpowiadał za rozwój oferowanych przez Carat usług i produktów digitalowych, a także za działania edukacyjne z tego zakresu. Do jego obowiązków będzie należało wsparcie strategiczne zespołów plannerskich oraz działań new business.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Roman Dudziński pracuje w Carat Polska od kwietnia 2015 r. Przez ostanie dwa lata, na stanowisku communications managera, prowadził projekty dla Microsoft oraz adidas.

Doświadczenie zdobywał w domach mediowych Media Direction OMD oraz Zenith. Odpowiadał za tworzenie strategii działań w internecie w połączeniu z aktywnościami w innych kanałach komunikacji dla klientów takich jak Grupa AmRest (wraz z launchem e-Commerce KFC), Citroen, Toyota, Levi’s, Barilla, Wasa, Coty, Bacardi-Martini.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij