PLUSowanie - kampania Plusa w GG

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
PLUSowanie - kampania Plusa w GG

W sieci GG wystartowała kampania reklamowa Plusa oparta na konkursie dla użytkowników pod specjalnym numerem GG:601 pod hasłem: „Jeśli zostałbyś Menadżerem ds. Dbania o Klienta w Plusie to…?”.

Osoby biorące udział w konkursie wysyłają na numer GG:601 prace odpowiadające na tytułowe pytanie. Pozostali użytkownicy wybierają swoich faworytów. Nr GG:601 jest botem graficznym – w oknie rozmowy pojawia się grafika pozwalająca na wysyłanie plików.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Zdjęcia, komiksy, kreskówki, animacje można przesyłać na konkurs do 16 lipca. Wygrywają materiały z największą liczbą punktów, a nagrodami są: smartfon, voucher na wybrany event, karnet do SPA i smycze z logo komunikatora GG.

Akcję wspiera postać „managera ds. dbania”. Celem kampanii jest promowanie nowej taryfy, zawierającej 4 atrakcyjne benefity dla klientów oraz wzmocnienie wizerunku firmy poprzez zaangażowanie użytkowników w zabawę.  Konkurs promowany będzie w sieci GG poprzez  banery w oknie rozmowy, komunikat startowy oraz spoty reklamowe w radiu OPEN.FM, dostępnym także w komunikatorze GG.

Kampania wystartowała 2 lipca w sieci GG i potrwa do 22 lipca. Media zaplanował dom mediowy Media Direction OMD. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij