Kaufland promował się jako sponsor główny The World Games 2017

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kaufland promował się jako sponsor główny The World Games 2017

Kaufland Polska zrealizował kampanię promocyjną w przestrzeni miejskiej Wrocławia pokazującą jego zaangażowanie jako sponsora głównego The World Games 2017, światowych igrzysk sportów nieolimpijskich zakończonych w ostatni weekend.

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadała agencja Publicis Consultants.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kaufland był głównym sponsorem największej imprezy sportowej roku – światowych igrzysk sportów nieolimpijskich The World Games 2017, która odbywała się we Wrocławiu w dniach 20-30 lipca. Firma przygotowała kampanię promocyjną w przestrzeni miejskiej, której celem było pokazanie Kauflandu jako sponsora głównego wydarzenia oraz promocja aktywnego i zdrowego stylu życia. W kampanii zastosowano m.in. narzędzia marketingu niestandardowego i ambient marketingu.

Przy wrocławskim Dworcu Głównym PKP Kaufland umieścił największe w Polsce kręgle nawiązujące do jednej z dyscyplin The World Games 2017. Na nietypową instalację, wykorzystującą efekt przeskalowania, składało się: pięć sześciometrowych kręgli (każdy o wadze 820 kg) i kula do gry (300 kg). Wszystkie elementy przyozdobione były logotypami The World Games i Kauflandu. Kręgle wzbudzały ogromne zainteresowanie Wrocławian, turystów oraz kibiców. Przechodnie chętnie wchodzili w interakcję z formą przestrzenną, która ich zaciekawiała i zachęcała do robienia zdjęć.

W strefie kibica The World Games Plaza przy pl. Wolności we Wrocławiu stanął market Kauflandu. Sklep miał konstrukcję namiotową i powierzchnię 300 m2. W jego ofercie można było znaleźć ponad 70 artykułów. To był pierwszy tego typu sklep Kauflandu w Polsce. W strefie kibica Kaufland umieścił także pawilon, w którym kibice mogli kupić pamiątki i gadżety The World Games 2017, a na jego szczycie znajdowało się stanowisko DJ’a uatrakcyjniającego kibicom czas.

W trzech miejscach we Wrocławiu wspólnie z artystami nurtu street art stworzone zostały kilkumetrowe, trójwymiarowe obrazy, związane z wybranymi dyscyplinami The World Games 2017 – wspinaczką, kajak-polo, i latającymi dyskami (frisbee). Street art to wielkoformatowe obrazy, które tworzą trójwymiarową iluzję, wchodzącą w interakcję z otoczeniem.

Z kolei na wrocławskim lotnisku i Dworcu Głównym PKP na kibiców czekały foto ścianki, dzięki którym każdy może chociaż przez chwilę poczuć się jak żużlowiec.

Kaufland jako innowacyjna firma z branży retail sięga po niestandardowe formy komunikacji. Cieszymy się, że nasze instalacje w przestrzeni publicznej zostały pozytywnie przyjęte i zachęcały do wspólnej zabawy – mówi Robert Stupak, Dyrektor Marketingu w Kaufland Polska.

Kampania obejmowała również działania digital i skierowane do mediów tradycyjnych. Za jej przygotowanie, koordynację i realizację odpowiadała agencja Publicis Consultants, wrocławskie instalacje zostały stworzone przez Scenografię Eventową, a działania digital realizowała agencja Publicis DWL.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij