Programy lojalnościowe B2B w Polsce

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Programy lojalnościowe B2B w Polsce

Jeden sklep uczestniczy średnio w 1-2 programach motywacyjnych, ale większość z nich (ok. 2/3) chciałaby brać udział w większej ich ilości. To pierwsze z wyników płynących z ogólnopolskiego badania uczestników programów lojalnościowych B2B - LOYALTY insight.

Jeszcze w pierwszej połowie br. firma \DATA SOLUTIONS zaprezentuje wnioski z projektu badawczego realizowanego przez TNS Polska przedstawiającego obraz polskich sklepów tradycyjnego handlu FMCG oraz rolę programów lojalnościowych B2B w ich biznesie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Ilość programów, w których bierze udział sklep zależy od jego wielkości, a wśród najbardziej aktywnych kategorii produktowych w tym obszarze wymieniane są: piwo, wyroby tytoniowe oraz napoje i soki.

- Badanie LOYALTY insight pozwoliło nam także stworzyć portret polskiego sprzedawcy oraz właściciela sklepu. Na podstawie wyników zaprezentujemy czego sklepy oczekują od producentów, jak powinien wyglądać idealny program lojalnościowy na rynku B2B oraz zastanowimy się jak programy lojalnościowe B2B wpływają na kondycję polskiego handlu tradycyjnego w branży FMCG – zapewnia Marek Kosakowski Managing Director w \DATA SOLUTIONS.

Badanie LOYALTY insight realizowane było od listopada 2012 roku do marca br. Składało się z badań jakościowych (FGI oraz IDI) oraz ogólnopolskiego badania ilościowego (CAPI), które odbyło się na próbie 925 osób. Uczestnikami badania byli właściciele, osoby zarządzające oraz sprzedawcy małych, dużych i średnich sklepów niezrzeszonego handlu tradycyjnego FMCG. Badanie realizowała firma TNS Polska. Autorem koncepcji badania jest firma \DATA SOLUTIONS.

Pierwsze w Polsce badanie LOYALTY insight odbywać się będzie cyklicznie i prowadzone będzie w obszarach:

B2B obejmującym detalistów w tym sprzedawców oraz właścicieli sklepów, B2C obejmującym konsumentów, B2B obejmującym rynek hurtowy – przedstawicieli handlowych.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij