TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Havas PR wypromuje markę Semilac

Havas PR wygrał przetarg na obsługę public relations Semilac, jednej z wiodących marek hybrydowych lakierów do paznokci. Agencja odpowiada za działania w zakresie komunikacji produktowej.
O autorze
1 min czytania 2017-08-02

Polska marka Semilac należąca do spółki Nesperta posiada w swojej ofercie m.in.: lakiery hybrydowe oraz klasyczne, produkty i akcesoria do pielęgnacji dłoni, a także profesjonalne urządzenia do stylizacji paznokci. Za promocję wszystkich tych produktów odpowiada Havas PR.

Do zadań agencji należy opracowanie i wdrażanie strategii komunikacji budującej świadomość i wizerunek marki, bieżące prowadzenie biura prasowego Semilac oraz koordynacja specjalnych projektów kierowanych do konsumentów.

Cieszymy się, że do grona naszych Klientów dołączyła firma z branży beauty, dla której będziemy mogli realizować nie tylko kreatywne projekty PR-owe, ale również influencer oraz content marketingowe. Wierzymy, że takie kompleksowe podejście przełoży się na efektywną komunikację do konsumentów – mówi Katarzyna Kamińska, prezes Havas PR.

Semilac to odważna marka, która bardzo dynamicznie się rozwija. Nasze działania prowadzimy z profesjonalnymi partnerami, którzy rozumieją potrzeby rynku i są blisko naszych odbiorców. To pozwala nam utrzymać pozycję jednego z liderów branży, ale i stale się rozwijać – na czym nam niezwykle zależy. Wierzymy, że z Havas PR nie będziemy stać w miejscu – dodaje Paulina Piątek, Manager Działu Komunikacji/ PR Manager Nesperta.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Z ramienia agencji Havas PR zespołem konsultantów kierować będzie Agata Sander, Consulting Director Brand & Content Department.

Słuchaj podcastu NowyMarketing