Nowy Desperados Nocturn oodpala wyższy poziom imprezy

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowy Desperados Nocturn oodpala wyższy poziom imprezy

Nowy Desperados Nocturno zaprasza konsumentów na live parties - do świata imprezowych doświadczeń na wyższym poziomie. W aktywacji konsumenckiej, która właśnie startuje, marka zorganizuje trzy imprezy w całości transmitowane na Facebooku.

Towarzyszyć im będzie live chat, podczas którego wygrać będzie można bilety na jedyny na świecie festiwal na wysokościach – SkyFest w Barcelonie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nowy Desperados Nocturno to imprezowe połączenie piwa i smaku tequili z intrygującą nutą rumu oraz 7% zawartością alkoholu. Jego nowa odsłona jest odpowiedzią na potrzeby konsumentów i odważnym podążaniem za ich zmieniającymi się preferencjami.

Już 9 sierpnia Desperados Nocturno zaprasza swoich fanów na pierwszą z trzech imprez w całości transmitowanych w Social Mediach. Marka odpali imprezę na wyższym poziomie – i to dosłownie, bowiem wszystkie wydarzenia odbędą się w wyjątkowych lokalizacjach na wysokościach, z których roztacza się niesamowity widok na nocne miasto.

Muzycznie imprez nakręcać będą DJ’e i producenci: R.A.U. oraz Daniel Drumz. W rolę hostów, którzy za pośrednictwem live chat komunikować się będą z wirtualnymi uczestnikami wydarzenia, wcieli się dwójka promotorów imprez: prezenterka telewizyjna i modelka Karolina Gilon oraz Wojtek „Łozo” Łozowski.

Co 7 minut nagroda – bilety na SkyFest!

Influencerzy przeprowadzą imprezowiczów przez 7 kolejnych poziomów imprezowych doświadczeń, a każdy kolejny poziom to zupełnie nowe muzyczne, artystyczne i wizualne emocje. Dzięki funkcji live chat każdy z imprezowiczów śledzących wydarzenie na facebooku Desperadosa, będzie mógł wejść w interakcję z prowadzącymi imprezę i w ten sposób zdobyć bilety na festiwal SkyFest. To wydarzenie organizowane przez Desperadosa 16 września w Barcelonie jest rewolucją w świecie festiwali, która nadaje wydarzeniom muzycznym nowego wymiaru i dosłownie sięga gwiazd.

Imprezy LIVE, podczas których wygrać będzie można podwójny bilet na Skyfest, odbędą się 9, 16 i 23 sierpnia i w całości transmitowane będą na profilu Desperadosa na FB oraz kanałach społecznościowych Influencerów.

Kampania marketingowa Desperadosa Nocturno obejmie działania we wszystkich kanałach: telewizja, digital, Social Media oraz komunikację PR.

Za transmisję imprez oraz działania digital i socjal media odpowiada agencja K2. Materiały BTL – agencja CREAM. Działania PR – prowadzi agencja Roots PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Media Vest.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij