COCONAUT® wylądował w Polsce

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
COCONAUT® wylądował w Polsce

Rusza kampania wprowadzająca na polski rynek nową markę wody kokosowej COCONAUT®. Cykl filmów, które będą regularnie publikowane na Facebooku i YouTube, z przymrużeniem oka prezentuje korzyści, jakie niesie picie wody kokosowej.

Zależy nam na zbudowaniu lifestylowej marki dla ludzi, którzy żyją aktywnie, dbając jednocześnie o swoje zdrowie. W ich życiu wiele się dzieje, są w biegu. Mimo to chcą działać na 100%.“ – mówi Małgorzata Dajczer z agencji &SONS Strategic Consultants, odpowiedzialnej za strategię marki Coconaut.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Takie pozycjonowanie jest wiarygodne i pasuje do właściwości wody kokosowej, która wzmacnia, regeneruje i nawadnia. Jest to także zasługa wypracowanej koncepcji kreatywnej. Co więcej, wykorzystując social media, kampania dociera do konsumentów w miejscach, w któtych są równie aktywni i obecni jak w życiu codziennym.

Format komunikacyjny oparty jest na postaci Coconauty. Przybysz w kasku, szortach i japonkach to zabawna forma personifikacji produktu. Coconauta pojawia się na ratunek aktywnemu życiu: gdy masz lenia, opadniesz z sił, czy zwyczajnie potrzebujesz lekkiego pobudzenia.

Współtworzenie marki od początku oraz wprowadzanie jej na rynek to jeden z bardziej ekscytujących procesów dla agencji. Wierzymy, że bliska współpraca z klientem, otwartość i odwaga to droga do sukcesu dla naszego Coconauty, nawet na mocno konkurencyjnym rynku” – mówi Ewa Wolska-Rzewuska, Managing Director Sixtyone Yards.

Projekt opakowań, identyfikację marki oraz kampanię launchującą przygotowała agencja Sixtyone Yards. Za strategię marki oraz consulting kreatywny odpowiada & Sons Strategic Consultants. Spot wyprodukowało studio Truskavka. Wyłącznym dystrybutorem COCONAUT® jest Quest Food Polska. Produkty dostępne będą w wybranych sieciach sklepów oraz na stacjach benzynowych.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij