Miasteczko Leszka Chmielewskiego – najbardziej kreatywne miejsce na Woodstocku 2017!

Lech Premium już po raz kolejny pojawił się w Kostrzynie nad Odrą jako sponsor główny Przystanku Woodstock.
O autorze
2 min czytania 2017-08-11

Tym razem zaprosił festiwalowiczów do Miasteczka Leszka, czyli miejsca tętniącego pozytywnymi emocjami, gdzie mogli odkryć świeże brzmienia utalentowanych zespołów, popisać się kreatywnością oraz zaangażować w różne aktywności dotyczące odpowiedzialnego spożywania alkoholu oraz recyklingu.

Na tegorocznym Przystanku Woodstock, w strefie Leszka, tradycyjnie swoją twórczość zaprezentowały zespoły, które w czasie eliminacji zdobyły Dziką Kartę Lecha. Tym razem w Miasteczku można było posłuchać aż dziewięciu grup prezentujących różnorodne gatunki muzyczne: Code Red, Superhalo, Setheist,

The Indigo, Seven on Seven, Hot Water, Portfinger, Ted Nemeth oraz Idio & Idio.

Miasteczko Leszka nie tylko rozbrzmiewało dźwiękami muzyki, ale także kipiało od kreatywnych pomysłów. Przez wszystkie trzy dni festiwalu woodstockowicze chętnie odwiedzali Kuźnię Talentów, w której mogli wykorzystać lub odkryć nowe umiejętności poprzez kreatywne zajęcia. Leszek przygotował profesjonalne warsztaty, których uczestnicy z półproduktów lub surowców wtórnych – puszek, zawleczek, tkanin czy gazet, tworzyli zupełnie nowe przedmioty, przydatne na Woodstocku. Pomagały im w tym znane i lubiane osoby ze świata muzyki, telewizji i internetu m.in. Marcelina, Mesajah, Loesje, Areta Szpura, Damian Ukeje i Ola Kasprzyk Dąbrowska. Aktorka Olga Frycz pokazała, jak wyczarować festiwalową biżuterię ze starych zawleczek, projektant Maciek Sieradzky nauczył woodstockowiczów szyć plecaki ze zużytych banerów, a muzyk Igor Herbut wykorzystał puszki do zbudowania instrumentów muzycznych. Wszystko to Internauci mogli oglądać w transmisji live na Facebooku, prowadzonej przez czołowego polskiego stand-upera Łukasza „Lotka” Lodkowskiego.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nie mniejszym zainteresowaniem cieszyła się Strefa Eko, w której woodstockowicze oddawali papier, zużyte puszki i plastikowe kubki, dbając o ich segregację w celu recyklingu. Surowce te były zliczane na bieżąco, co jeszcze bardziej dopingowało do bicia rekordu w ilości zebranych materiałów. W sumie uczestnicy festiwalu zebrali aż 4 kontenery materiałów na recykling!

Za środki z ubiegłorocznej zbiórki surowców Lech zakupił osiem profesjonalnych alkomatów na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i Przystanku Woodstock, które przekazał organizatorom tuż przed festiwalem. Dlatego na mapie Woodstocku nie mogło zabraknąć stref umożliwiających zmierzenie poziomu alkoholu w wydychanym powietrzu. Duża Strefa Sprawdź Promile działała w Miasteczku Leszka, a trzy mniejsze punkty ustawione były w strategicznych miejscach wyjazdu z terenu festiwalu. Zainteresowanie kontrolą trzeźwości było jak zwykle ogromne – wszystkie 4 strefy Sprawdź Promile działały aż do godziny 15:00 w niedzielę! Swoje siły w tych miejscach połączyli wolontariusze Leszka, Policja oraz przedstawiciele Promilera. Przebadano łącznie aż 64 456 osób! Oprócz tego Leszek przygotował edukacyjne aktywności związane z odpowiedzialnym spożywaniem alkoholu, w których woodstockowicze mogli uczyć się poprzez działanie. Jak zawsze popularnością cieszyły się alkogogle, które skutecznie uświadamiają, dlaczego nie wolno prowadzić pojazdów po spożyciu choćby niewielkiej ilości alkoholu. W sumie we wszystkich aktywacjach w Strefach Sprawdź Promile wzięło udział około 75 tysięcy osób! Oprócz tego, Leszek Chmielewski rozdał aż 50 tysięcy naklejek na samochód z chwytliwym hasłem „Miłość, trzeźwość & jazda!”, które w przewrotny sposób przestrzegają przed prowadzeniem pojazdów pod wpływem alkoholu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Dzięki doświadczeniu z ubiegłych lat wiedzieliśmy, że strefa Sprawdź Promile będzie na festiwalu potrzebna. Cieszy nas, że aktywacje w tym miejscu zyskały aprobatę woodstockowiczów, którzy chętnie korzystali z możliwości zmierzenia ilości poziomu alkoholu, szczególnie przed powrotem do domu – mówi Dagmara Roger, przedstawiciel Lecha na Woodstocku.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Na Woodstocku 2017 strefa Lecha – tym razem jako ogromne festiwalowe Miasteczko Leszka – po raz kolejny stała się miejscem kreatywności, wspólnego działania i podejmowania nowych wyzwań, zgodnie z dewizą Leszka Chmielewskiego: „Warto przeżyć to z Leszkiem”.