TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Dziadek do orzechów chce zwrócić na siebie uwagę Maspexu

W poprzednim tygodniu okolicach siedziby Maspexu w Wadowicach pojawiły się billboardy, które nawiązują do głośnej w ostatnich tygodniach sprawie marki Tiger i jej niefortunnego posta z 1 sierpnia.
O autorze
0 min czytania 2017-08-21

Na kreacji widoczny jest napis symbolizujący okrzyk tygrysa oraz podpis “Tresujemy niesforne marki”.

Akcja została zaangażowana przez agencję reklamową Dziadek do orzechów, która wyraźnie chce zwrócić na siebie uwagę reklamodawcy i zająć miejsce JWT, które do tej pory obsługiwało Tigera. Billboardy zostały wyklejone 16 sierpnia, kilka dni po informacji o rozwiązaniu umowy z poprzednią agencją.

Na profilu facebookowym “Dziadka” pojawił się także wpis, który tłumaczy całą akcję i jasno daje do zrozumienia, że agencja jest zainteresowana pracą dla Maspexu. Agencja zwraca w nim uwagę na to, że obsługa Tigera będzie wielkim wyzwaniem, być może najtrudniejszym briefem w polskiej reklamie w ostatnich latach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj