Kampania reklamowa „Diagnozy” TVN przygotowana przez OS3

Agencja OS3 jest odpowiedzialna za opracowanie kampanii reklamowej obejmującej ATL, BTL i digital, promującej nowy serial TVN „Diagnoza”.
O autorze
1 min czytania 2017-08-22

W ramach współpracy z TVN, przy promocji serialu „Diagnoza”, agencja OS3 stworzyła key visual. Koncept kreacji reklamowej zostanie wykorzystany na nośnikach outdoorowych, w prasie i internecie. Dodatkowym wsparciem kampanii będą spoty radiowe. Działania reklamowe zaplanowano na sierpień i wrzesień. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Agencja OS3 wygrała przetarg na kompleksową obsługę marek, usług i podmiotów wchodzących w skład Grupy TVN w 2016 roku. Współpraca firm przy promocji nowego serialu „Diagnoza” jest jednym z wielu wspólnie realizowanych projektów.

„Diagnoza” to nowy serial medyczno-kryminalny w jesiennej ramówce TVN. Produkcja opowiada o kobiecie, której jedno przypadkowe zdarzenie odbiera całą przeszłość. Życie głównej bohaterki to teraz czysta karta, musi zapisać ją na nowo, rozwiązując wiele tajemnic swojej historii. Pomoże jej w tym grupa charyzmatycznych lekarzy, którzy, na co dzień z zaangażowaniem walczą o zdrowie pacjentów w śląskim szpitalu. W rolach głównych zobaczymy plejadę gwiazd – Maję Ostaszewską, Macieja Zakościelnego i Adama Woronowicza. Producentem serialu jest Dorota Kośmicka, autorka takich hitów jak: „Druga Szansa”, „Niania” czy „Kasia i Tomek”. Od strony reżyserskiej nad serialem czuwają Xawery Żuławski („Druga Szansa”, „Prawo Agaty”) i Łukasz Palkowski („Belfer”, „Bogowie”).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj