TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Szlachetna Paczka wypuściła spot promujący wolontariat

Aż 13 500 wolontariuszy zamierzają w tym roku zaangażować w swoje działania Szlachetna Paczka i Akademia Przyszłości – projekty Stowarzyszenia WIOSNA. W tym celu przygotowano spot promujący rekrutację do tych projektów.
O autorze
2 min czytania 2017-08-23

Kampania rekrutacyjna jest przedłużeniem narracji kampanii „Lubię ludzi” rozpoczętej w czerwcu.

24 lipca ruszyła kampania rekrutacja wolontariuszy do SZLACHETNEJ PACZKI i AKADEMII PRZYSZŁOŚCI – znanych w całej Polsce wolontariatów organizowanych przez Stowarzyszenie WIOSNA. Pomysłodawcą projektów jest ks. Jacek Stryczek.

Celem spotu jest znalezienie osób aktywnych i odpowiedzialnych, które chcą się angażować społecznie i pomagać razem z Paczką i Akademią. Wolontariusze to zarówno osoby młode, studiujące, jak również osoby o ustabilizowanej sytuacji zawodowej.

Spot promocyjny przygotował Paweł Labe, Piotr Podsiadło i Maciej Król.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nie ma Paczki i Akademii bez wolontariuszy

Tylko w ubiegłym roku Szlachetna Paczka i Akademia Przyszłości połączyły prawie milion osób: rodzin, dzieci, darczyńców i wolontariuszy. Wartość przekazanej pomocy wyniosła ponad 47 mln zł. Nie byłoby to możliwe bez wolontariuszy, którzy w realizacji projektów pełnią kluczową rolę. Wolontariusze Szlachetnej Paczki docierają do rodzin znajdujących się w trudnej sytuacji i określają, jaki rodzaj pomocy da im szansę na realną poprawę. SuperW Paczki łączą potrzebujących z darczyńcami. Wchodzą do świata biedy – tam, gdzie inni nie chcą, albo boją się wejść. Z kolei wolontariusze Akademii Przyszłości przez cały rok regularnie, raz w tygodniu, spotykają się z dziećmi, które borykają się z trudnościami w nauce. Wolontariusz staje się przyjacielem i mentorem dziecka. Uczy je wygrywać, wzmacnia jego dobre strony, podnosi jego samoocenę i sprawia, że dziecku zaczyna się chcieć.

Lubisz ludzi? Zostań wolontariuszem

„Lubię ludzi” to aktualny dla kampanii wolontariuszy motyw przewodni z call to action na wolontariat. Wolontariuszem może zostać każdy. Poszukiwane są osoby aktywne i odpowiedzialne, które chcą się angażować społecznie, wiek nie ma znaczenia. Wolontariusze to zarówno osoby młode, studiujące, jak również osoby o ustabilizowanej sytuacji zawodowe. Wolontariat w Paczce wyróżnia to, że organizowany dla ludzi, którzy mają mało czasu i lubią go dobrze wykorzystywać. Tutaj mają szansę dobrze spożytkować swój czas i energię.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wpływ – rozwój – ludzie

Do Paczki i Akademii ludzie przychodzą i zostają, ponieważ widzą, że niesiona przez nich pomoc jest mądra i efektywna, a sam wolontariat dopracowany i dobrze zorganizowany. Wolontariusze cenią sobie doświadczenie bycia w Paczce i Akademii nie tylko za mądrą i przemyślaną pomoc, ale także za możliwość rozwoju. Wolontariat to rozwój, wpływ społeczno-biznesowy oraz możliwość poznania wyjątkowych ludzi oraz stworzenia sieci kontaktów zarówno biznesowych jak i przyjacielskich. To wyzwanie okazuje się niezwykle satysfakcjonujące, bo aż 70 proc. z nich uważa, że Paczka i Akademia to jedno z najważniejszych doświadczeń w ich życiu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się