TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Strefa #PlayWoodstockMasters na 23. Przystanku Woodstock – realizacja Plej i Tabasco

Play od 6 lat jest sponsorem Przystanku Woodstock – festiwalu muzycznego organizowanego przez WOŚP, który jest podziękowaniem dla wszystkich zaangażowanych w zbiórkę pieniędzy.
O autorze
2 min czytania 2017-08-24

Operator aktywnie bierze udział w wydarzeniu oraz przygotowuje wiele atrakcji dla uczestników. Myślą przewodnią tegorocznej Strefy Play było łączenie pokoleń i wspólna zabawa pod hasłem #PlayWoodstockMasters. Koncepcję kreatywną i realizację strefy wykonała agencja Plej we współpracy z Tabasco Jacek Stachera. Za współracę z infuencerami odpowiadali: MediaCom i Isobar.

Zadaniem agencji Plej było przygotowanie koncepcji obecności Play podczas 23. Przystanku Woodstock – stworzenie trzydniowego eventu z atrakcyjnym motywem przewodnim, bogatego w atrakcje dzienne i wieczorne, nieuzależnione od pogody. Koncepcja wydarzenia miała być spójna z komunikacją digital marki Play przed, podczas, jak i po evencie. Realizacje offline i online miały się uzupełniać zwiększając zasięg działania, być kompleksowe, a także zawierać w sobie elementy oferty operatora: darmowy TIDAL i 3GB internetu co miesiąc do końca lata w Play na Kartę. Miały również angażować współpracujących z marką influencerów.

Strefa Play co roku przyciąga tłumy Woodstock’owiczów, wśród nich prawdziwe legendy, osoby, które swoją charyzmą i pasją tworzą ten festiwal od lat. Właśnie dlatego myślą przewodnią tegorocznej Strefy Play było #PlayWoodstockMasters. Do wspólnej zabawy na festiwalu, przez trzy tygodnie poprzedzające wydarzenie, operator wraz z influencerami zapraszali za pośrednictwem dedykowanego teledysku „To będzie Legendarne” – historii o tym, jak magia Przystanku Woodstock inspiruje ludzi niezależnie od wieku, płci czy wykonywanego zawodu. YouTuber Maciek Dąbrowski wcielił się w superbohatera, który zabrał wszystkich w podróż na legendarny festiwal, by przeżyć tam niezapomniane chwile. W ramach projektu, z pomocą Jurka Owsiaka i jego profilu na FB organizatorzy odszukali tych, którzy od wielu lat uczestniczą w festiwalu, często od dziecka, a teraz już ze swoimi rodzinami. Wszystkie te osoby zostały zaproszone na wydarzenie i wsparły swoją obecnością Play Woodstock Masters.

Ambasadorami i gospodarzami strefy byli znani i lubiani YouTuberzy – mistrzowie młodego pokolenia: Red Lipstick Monster zaprosiła do Strefy Kreacji, gdzie każda chętna osoba mogła pomalować sobie ciało, wykonać wianek, czy własnoręcznie przygotować koszulkę. Izak stworzył Strefę Wyzwań i zaprosił swoich gości do mocnej zabawy oraz licznych atrakcji sportowych nagradzanych atrakcyjnymi gadżetami, z kolei Człowiek Warga ugościł wszystkich w Strefie Imprez, gdzie odbyło się piana party oraz nocny mapping 3D! Gwiazdami Strefy Play byli także bitboxerzy: Mistrz Świata Roxorloops oraz Blady Kris, którzy prowadzili warsztaty bitboxu oraz tworzyli show podczas wieczornej imprezy. Nie zabrakło tradycyjnej już zjeżdżalni wodnej – w tym roku jeszcze wyższej niż zazwyczaj oraz Kręcioły – przeszkody z wipeout’a Jurka Owsiaka. Jak co roku operator zapewnił Ładowarnię – miejsce, gdzie goście mogli odetchnąć, naładować baterię po szalonej zabawie i – przede wszystkim – swój telefon komórkowy, a także mnóstwo przydatnych gadżetów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj