Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

UNIQUE ONE organizuje dla Nestlé Polska loterię w sieci Kaufland

„Na która Toyotę masz ochotę od Nestlé?” – to hasło kolejnej edycji ogólnopolskiej loterii audiotekstowej Nestlé Polska w sieci Kaufland, przygotowanej w całości przez agencję UNIQUE ONE.
O autorze
1 min czytania 2017-09-06

Agencja ta wygrała przetarg na organizację loterii.

Celem prowadzonej akcji promocyjnej jest zwiększenie sprzedaży marek należących do Nestlé i ich widoczności na rynku, a także zachęcenie konsumentów do sięgnięcia po produkty firmy w miejscu sprzedaży. Zgłoszenia do loterii przyjmowane będą od 7 do 13 września 2017 roku. W loterii biorą udział wybrane marki, m.in. LION, NESVITA, WINIARY, KIT KAT i NESCAFÉ, dostępne w sklepach sieci Kaufland. 

Aby wziąć udział w tej loterii prowadzonej w sklepach sieci Kaufland, należy jednorazowo kupić produkty Nestlé biorące udział w loterii za minimum 20 zł, wysłać SMS pod numer 70 866, w treści wpisując: Nestle.numer ze swojego paragonu fiskalnego i pierwszą literę koloru samochodu (koszt SMS’a wynosi 0,62 zł z VAT). Konsument od razu dowiaduje się, czy jego zgłoszenie wygrywa nagrodę dzienną (bon upominkowy Kaufland). Na koniec każde zgłoszenie bierze udział w losowaniu samochodu Toyoty Aygo. Należy zachować wszystkie zgłoszone paragony. Grupa produktów marek biorących udział w loterii jest wyszczególniona w regulaminie dostępnym na stronach www.uniqueone.pl. Loteria skierowana jest do osób, które ukończyły 18 lat.

Codziennie do wygrania w loterii jest dziesięć bonów upominkowych Kaufland o wartości 100 zł. Loteria zostanie zakończona losowaniem dwóch samochodów marki Toyota Aygo spośród wszystkich prawidłowo przesłanych zgłoszeń.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży (shelfstopper, cenówka z wsuwką i gazetka Sieci Kaufland).

Słuchaj podcastu NowyMarketing