Izabela Albrychiewicz na czele polskiego Wavemaker

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Izabela Albrychiewicz na czele polskiego Wavemaker

Tim Castree, globalny CEO MEC i Wavemaker powołał Izabelę Albrychiewicz, CEO polskiego biura MEC, na stanowisko CEO Wavemaker - nowej agencji WPP, która powstanie w styczniu po połączeniu firm MEC oraz Maxus.

Albrychiewicz wprowadzi na rynek oraz pokieruje jedną z największych firm komunikacji marketingowej w Polsce.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Izabela Albrychiewicz w styczniu przyszłego roku obejmie stanowisko prezesa Wavemaker, firmy, która będzie owocem fuzji MEC i Maxus, agencji należących do holdingu WPP. Obecna prezes MEC wprowadzi na rynek spółkę, która w chwili powstania będzie dysponowała blisko 17 proc. udziałem w rynku agencji mediowych* w Polsce.

Integracja MEC i Maxus ma uwypuklić kluczowe dla pozycjonowania i specjalizacji Wavemaker obszary: mediów, kontentu i technologii. Podlegający Izabeli Albrychiewicz zespół specjalistów nowej struktury będzie pracował w blisko 300-os. składzie.

Izabela Albrychiewicz jest związana z MEC i WPP od blisko 20 lat. W 2009 r. przejęła kierownictwo, a w 2011 r. objęła stanowisko prezesa i CEO polskiego biura MEC. Pod jej kierunkiem agencja inwestowała w zaplecze analityczne (rozwijając usługi Analytics & Insight), strategiczne (powołując markę Syntax), kontentowe i technologiczne. Agencja rosła nie tylko w wymiarze ilościowym (przez siedem lat z rzędu MEC plasował się na pierwszym miejscu w rankingu RECMA), ale też stale podnosiła jakość usług dla reklamodawców. Dowodzą tego m.in. specjalistyczna obsługa marketerów spoza regularnego portfolio spółki czy sukcesy w branżowych konkursach, m.in. pierwsze miejsce w rankingu Effie podsumowującym ostatnich 15 lat konkursu.

Albrychiewicz, poza pracą dla MEC, aktywnie angażuje się w życie branży i kształtowanie standardów polskiego rynku reklamy. Zasiada w zarządach SAR oraz IAA.

Osiągnięcia biznesowe Izabeli Albrychiewicz i jej aktywność na forum zostały docenione były w licznych konkursach i plebiscytach – przyszła CEO Wavemaker była pierwszą kobietą uhonorowaną tytułem AdMana przez magazyn "Press", "Wprost" wyróżnił ją tytułem Wizjonerki XXI wieku, a „Puls Biznesu” nominował do nagrody w konkursie 100 kobiet biznesu.

Jak podsumowuje Tim Castree „Jestem przekonany, że Izabela to właściwy człowiek na właściwym miejscu. Inspirujący lider, który na bazie tego, co najlepsze w MEC i Maxusie wykreuje nową jakość na rynku agencyjnym w Polsce”.

Jednocześnie nową rolę w strukturach GroupM obejmuje Jaromir Sroga, obecny prezes Maxusa. Jako head of transformation polskiego oddziału GroupM, będzie odpowiadał m.in. za nowe projekty specjalistycznych agencji należących do tej struktury i działania związane z transformacją w obrębie agencji grupy, w tym m.in. kwestią fuzji MEC i Maxusa. Jaromir Sroga będzie raportował bezpośrednio do Anny Lubowskiej, CEO GroupM. W nowej roli ma skorzystać z doświadczenia, które zdobywał przy rozbudowie Maxusa – w ostatnich latach jednej z najszybciej rozwijających się agencji (16 proc. wzrost obrotów w 2016 r. wg RECMA), zdobywcy wyróżnienia w tegorocznej edycji konkursu Dom Mediowy Roku „Media & Marketing Polska”.

 

Wavemaker w liczbach:

  • Obroty: 38 mld dolarów
  • Pracownicy: 8,500
  • Specjaliści digital: 2,900+
  • Specjaliści od kontentu: 750+
  • Specjaliści w zakresie zarządzania danymi: 400+
  • Specjaliści od technologii: 200+
  • Liczba biur: 139
  • Liczba krajów: 90

 

*na podst. danych z raportu RECMA Overall Activilty Volume 2016

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij