TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

OPCOM i Prografix rozpoczynają współpracę

Agencja reklamowa OPCOM wygrała przetarg zorganizowany przez firmę Prografix na dedykowany system B2B do direct mailingu w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską „Przedsiębiorcza Polska Wschodnia”. Do przetargu stanęło 5 firm.
O autorze
0 min czytania 2017-09-11

Przedmiotem zapytania ofertowego było stworzenie i wdrożenie internetowej platformy e-commerce. Prace potrwają do końca stycznia 2018r. Całość projektu koordynuje Piotr Śmietana, Head of IT agencji OPCOM.

To nie pierwszy projekt z zakresu IT realizowany przez OPCOM, w drugim kwartale roku, agencja zakończyła prace technologiczne przy budowie kompleksowego narzędzia do komunikacji i prezentacji oferty dla firmy EVIO Polska oraz współpracujących z nią operatorów kablowych i ISP.