Gellwe (Food Care) stawia na strategię od H2O Creative

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Gellwe (Food Care) stawia na strategię od H2O Creative

W ramach podjętej współpracy, H2O Creative odpowiedzialne jest za przygotowanie i wdrożenie pełnej strategii repozycjonowania marki Gellwe (FoodCare) na polskim rynku.

Współpraca obejmie działania marketingu 360°, w tym: przygotowanie strategii marki Gellwe, strategię komunikacji, identyfikację wizualną oraz kampanię ATL/BTL/Digital i Social Media.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Celem działań agencji jest stworzenie nowych ram do funkcjonowania marki na rodzimym rynku i dostosowania jej kodu komunikacyjnego do nowego odbiorcy. To kolejna marka z grupy Food Care, która postanowiła oddać pełną obsługę marketingową w ręce H2O Creative.

- Cieszy nas, że taka marka jak Gellwe powierzyła nam tak istotny projekt do realizacji. To także kolejne działania z kategorii brand building, które koordynuje agencja. Jesteśmy partnerami dla naszych klientów i podchodzimy do każdego tematu holistycznie, oferując im nie tylko bieżącą obsługę marketingową, ale także rozwiązania głębszych problemów wizerunkowych, czy wzmacniających ich pozycję na rynku. Dzięki temu możemy pochwalić się unikatowym doświadczeniem, które jest poszukiwane w branży i wyróżnia nas na tle konkurencji – podkreśla Marcin Maj, Business Development Director & Partner w H2O Creative.

- Gellwe to marka o ogromnym potencjale, za którą stoi kilkadziesiąt lat tradycji i zaufanie konsumentów. Widzimy jednak ogromną potrzebę przemiany, by w pełni odpowiedzieć na oczekiwania zmieniającego się rynku. Szczegółowa analiza i trafne zmapowanie nowych wyróżników marki przez H2O Creative przekonało nas, że oddajemy ją w doświadczone ręce. Wierzymy, że wspólnie uda nam się na nowo zbudować atrakcyjność marki i wzmocnić jej pozycję – podkreśla Dorota Kawalec dyrektor marki GELLWE.

Gellwe to polska marka, mająca w swoim portfolio desery, ciasta w proszku, dodatki do pieczenia, herbatki granulowane i inne dodatki kuchenne.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij