House w humorystycznych spotach pokazuje problemy nastolatków “pierwszego świata”

House w humorystycznych spotach pokazuje problemy nastolatków “pierwszego świata”
Kolekcja House AW17 to prezentacja trendów i rzeczy, które musisz mieć w nadchodzącym sezonie. Kampania promująca brand to eklektyczne zestawienia artystyczne i humorystyczne w konwencji spotów, które prezentują zalety zakupów przez internet oraz z przymrużeniem oka...
O autorze
1 min czytania 2017-09-21

…pokazują problemy nastolatków „pierwszego świata”.

„Before anyone else”, „All eyes on you” oraz „Easier than life” pokazują, że w życiu nic nie jest tak proste, jak zakupy przez internet na stronie housebran, bo dzięki temu nikt nie oderwie od nas wzroku i ciągle będziemy na bieżąco z nowymi trendami!



Działania kampanii skupiają się na digitalu – spoty zobaczymy na YouTube, Facebooku i Instagramie, a także w prasie. Całość dopełnia współpraca z blogosferą.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za realizację filmów promocyjnych odpowiadają Krzysztof Kosz, Kuba Bujas oraz Kacper Fertacz.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Marka House przez wiele lat przygląda się z uśmiechem młodym ludziom i docenia ich za to, jacy są. Jej najnowsza kreacja pokazuje humorystyczne i nowatorskie podejście do życia. Prezentuje ciekawą ideę kreatywną, która zaskakuje scenariuszem. Opowiada historię, która ma mocny insight i jasny przekaz codzienności młodego pokolenia.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Świat mody został zdominowany przez modelki o idealnych kształtach. Często zapominamy, że sesje i reklamy poddawane są obróbką graficznym, co powoduje, że zdarza nam się zapomnieć, jak wygląda naturalne kobiece ciało. Zobaczcie kampanie Glossier, w której promuje się prawdziwe kobiece kształty. Więcej → tutaj.