Agencja Kalicińscy.com odpowiedzialna za komunikację digital producenta soczewek kontaktowych ACUVUE®.

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agencja Kalicińscy.com odpowiedzialna za komunikację digital producenta soczewek kontaktowych ACUVUE®.

Należąca do portfolio Johnson&Johnson marka ACUVUE® powierzyła wybranej w przetargu agencji obsługę kanałów social media, realizację kampanii promocyjnych w internecie oraz przygotowanie strategii komunikacji z influencerami.

W czerwcu uruchomiony został lokalny profil na Facebooku. Komunikacja w tym kanale kierowana jest do dwóch strategicznie określonych grup docelowych, prezentuje zarówno treści wizerunkowe i lifestylowe oraz wykorzystuje w kampaniach taktycznych odpowiednio dopasowane formaty mediowe.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Strategia komunikacji Acuvue skupia się na określonych momentach, w których konsument sięga po soczewki. To właśnie te momenty stały się dla nas pierwszym kluczowym elementem budowania obecności marki w social mediach. Drugim równie ważnym aspektem jest kwestia przełamywania barier w użytkowaniu produktu.” - Aldona Oleńkiewicz, Brand Manager Johnson & Johnson Vision Care

Połączenie argumentacji emocjonalnej i racjonalnej doprowadziło do stworzenia całorocznej platformy komunikacji “Moment, który zmienia wszystko”, która będzie wybrzmiewać zarówno na profilach społecznościowych marki jak i w kanałach influencerów zaproszonych do współpracy.

Idea “momentów, które zmieniają wszystko” w ciekawy sposób umiejscawia główny przekaz marki w emocjonalnym kontekście. Zaproponowane podejście do komunikacji jest nie tylko ciekawym i świeżym otwarciem dla komunikacji Acuvue w digitalu, ale również dobrym punktem wyjścia do zaproszenia do świata marki grona influencerów.” - Alicja Szydłowska, Strategy Director Kalicińscy.com

Współpraca z influencerami rozpoczęła się od wspólnych warsztatów kreatywnych. Celem spotkania było zarówno zaprezentowanie produktów marki jak i przepracowanie momentów, które wiążą się z realnym użyciem soczewek, a mają wpływ na życie.

W trakcie warsztatów zostały wykorzystane nowe, autorskie narzędzia warsztatowe, zaprojektowane przez dział strategii agencji Kalicińscy.com specjalnie na potrzeby współpracy z marką ACUVUE®.

“Postanowiliśmy, że warto zadbać o prawdziwie partnerskie warunki współpracy w trio: klient - influencerzy - agencja. Dlatego rozpoczęliśmy ją kreatywnym warsztatem w trakcie którego powstało wiele fantastycznych pomysłów na to, jak nasz projekt mógłby się rozwijać.” - Bartek Narzelski, Strategy Planner & Service Designer, Kalicińscy.com

Dzięki zaufaniu zespołu marketingu ACUVUE®, ale i otwartej postawie influencerów, udało się stworzyć nową wartość współpracy, a rekomendowana przez agencję formuła warsztatów, stała się kreatywną trampoliną do budowania komunikacji marki w internecie.

Z ACUVUE® na co dzień współpracuje dom mediowy Universal McCann odpowiedzialny za planowanie mediów, dodatkowo Kalicińscy.com zaprosili do współpracy agencję influencer marketing Hash.fm.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij