TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Studenci specjalistami z zakresu e-handlu

Wraz z nowym rokiem akademickim rozpocznie się druga edycja studiów podyplomowych na kierunku Manager E-commerce na Wyższej Szkole Handlowej. Dla studentów to okazja do zdobycia wiedzy od doświadczonych praktyków i specjalistów działających od lat w branży handlu internetowego.
O autorze
1 min czytania 2017-09-22

Rolę eksperta, który wspiera i koordynuje projekt pełni Internet Mall Polska (Mall.pl).

E-commerce to dziedzina, która rozwija się w zawrotnym tempie. Sprzedaż internetowa rośnie, a wraz z nią liczba e-sklepów. Do ich zarządzania potrzebni są specjaliści, którzy potrafią połączyć wiedzę z zakresu e-commerce i nowoczesnych technologii ze zrozumieniem współczesnych e-konsumentów, ich oczekiwań i potrzeb. Kierunek Manager e-commerce jest swoistą odpowiedzią na to zapotrzebowanie.

Zajęcia będą prowadzone przez czynnych praktyków, którzy znają branżę na wylot. Studenci mogą liczyć na ich doświadczenie i wiedzę o realnych warunkach biznesowych. Zdobędą niezbędne umiejętności i kompetencje niezbędne do odbycia stażu, a następnie znalezienia pracy w branży. Celem kierunku jest kształcenie praktyczne – mówi Dr Dariusz Socha, Dyrektor Studiów Podyplomowych Wyższej Szkoły Handlowej.

Program studiów obejmuje kompletną wiedzę z zakresu: podstaw zakładania sklepu internetowego, aspektów prawnych handlu internetowego, customer experience, PR, social media dla e-commerce, usability sklepu internetowego, mcommerce, e-logistyki czy technologii w e-commerce, a nawet prowadzenia e-biznesu na rynkach CEE. Studenci uzyskają wiedzę potrzebną do stworzenia e-sklepu, zarządzania nim oraz podejmowania trafnych decyzji w zakresie outsourcingu. Wśród prowadzących pojawią się eksperci z Usability Lab, Limango, Grupa Unity, Mall.pl, Przelewy24, Digital Hill czy Furgonetka.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Polacy coraz częściej i coraz chętniej robią zakupy w Internecie. Aby rynek e-commerce mógł się nadal rozwijać, trzeba wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom, ułatwiać im proces zakupowy i zachęcać do kolejnych aktywności. To zadanie dla specjalistów, których na rynku wciąż brakuje. Myślę, że utworzenie takiego kierunku jak Manager e-commerce jest świetnym posunięciem w stronę zapełnienia niszy, z którą mamy obecnie do czynienia – mówi Katarzyna Windysz, Country Manager Polska Mall.pl

Pośrednim celem zajęć jest rozbudzenie w studentach przedsiębiorczości w kierunku e-commerce, a także prowokowanie ich do zakładania własnych e-biznesów. Ćwiczenia odbywać się będą w małych grupach, dzięki czemu studenci poznają specyfikę pracy projektowej. Pierwsze zajęcia na kierunku Manager E-commerce odbędą się pod koniec października. Przewidziano 20 miejsc, z czego jeszcze kilka jest wolnych. Wciąż można się zapisać.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wśród patronów medialnych kierunku znalazły się redakcje Mensis.pl, Nowymarketing.pl, Marketing i Biznes oraz eCommerce & Digital Marketing.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Szczegóły i rekrutacja.