TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Filmteractive 2017

Tegoroczna edycja festiwalu komunikacji interaktywnej Filmteractive odbędzie się w październiku zarówno w Łodzi, jak i po raz pierwszy w Warszawie. Tematem przewodnim są marki przyszłości. Wydarzenie zostało objęte patronatem NowyMarketing.
O autorze
1 min czytania 2017-09-26

Wśród prelegentów siódmej edycji Filmteractive są przedstawiciele takich marek konsumenckich oraz mediowych jak: Facebook, Google, WARC, Deloitte Digital, Allegro, Contently czy Pixar.

W tym roku wydarzenie zostało podzielone na dwa eventy:

Brands of the Future (12.10.2017, Warszawa – Mińska 65) – skierowane do przedstawicieli branży marketingowej, które będzie okazją do dyskusji o przyszłości budowania relacji marek z odbiorcami oraz klientami, a także do zastanowienia się, jak ewoluują aktualne trendy, dotyczące tworzenia treści, o które dziś opiera się główna oś komunikacji marketingowej. Dlatego warto dowiedzieć się, jak zbierać informacje, projektować strategię, dobierać narzędzia oraz z nich korzystać w budowaniu marki przyszłości.

Wśród zaproszonych gości m.in.:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Shane Snow, wielokrotnie nagradzany dziennikarz, autor bestsellerowej książki Smartcuts, współzałożyciel CONTENTLY.
  • Imaad Ahmed, dyrektor marketingu sieciowej firmy badawczej WARC.
  • Patrycja Matul, dpowiedzialna za współpracę z globalnymi agencjami medialnymi oraz za rozwój pionów finansowych i technologicznych w całej Europie Środkowej i Wschodniej Facebooka.
  • Matt Sausmer, odpowiedzialny za działania reklamowe Dollar Shave Club od fazy startupu, aż do momentu, w którym firma została kupiona przez Unilever za miliard dolarów.

Gościem specjalnym będzie Matthew Luhn z Pixara, który na zaproszenie Deloitte Digital opowie gościom Filmteractive o procesie tworzenia nowych pomysłów, pamiętnych historii i postaci, które potrafią nawiązywać sile więzi z widzami, a to wszystko w oparciu o połączenie sztuki storytellingu i Big Data.

Więcej na stronie

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Content of the Future (17.10.2017, Łódź – PWSTTViF) – adresowane do studentów, twórców i inwestorów z obszaru przemysłów kreatywnych, którzy będą mieli okazję porozmawiać i poszerzyć swoją wiedzę w zakresie tworzenia silnej marki opartej o kulturę.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Więcej na stronie

Zapraszamy!