Nowe logo SARE SA

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowe logo SARE SA

Spółka SARE SA zmienia identyfikację wizualną. Pierwszym krokiem w tym kierunku jest lifting znaku graficznego Spółki SARE SA. Korekta logotypu polega na zdecydowanym uproszczeniu, pozbawieniu elementów graficznych oraz dodaniu do nazwy informacji o tym, że SARE SA jest grupą kapitałową.

Zachowana została kolorystyka wcześniej stosowana, czyli biel i głęboka zieleń, co jednocześnie nadal pozwala na łatwą identyfikację znaku graficznego ze Spółką.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- To dopiero początek całego procesu rebrandingu, jaki rozpoczął się w Grupie Kapitałowej SARE. Kolejno zmianom będą ulegać znaki graficzne marek i brandów w SARE oraz pozostałe elementy identyfikacji wizualnej Grupy, o czym będziemy na bieżąco informować rynek. Podjęliśmy decyzję o tych zmianach aby nie tylko odświeżyć grafikę, jaką się posługujemy w komunikacji, ale jednocześnie ją unowocześnić, a poprzez to pokazać, jak Grupa SARE wyprzedza trendy w marketingu internetowym – mówi Dariusz Piekarski, Prezes Zarządu Grupy SARE. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij