Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

E-biznes nigdy nie śpi. Nie prześpij EastBiz

Ruszają zapisy na IV edycję największego wydarzenia sektora e-commerce Polski Północno-Wschodniej.
O autorze
2 min czytania 2017-09-28

Wschodnie Forum E-biznesu EastBiz to dwudniowa konferencja organizowana przez Białostocki Park Naukowo-Technologiczny, EastCamp Białystok i Wydział Zarządzania Politechniki Białostockiej. W tym roku nie zabraknie tematów dotyczących technologii, automatyzacji, obsługi masowych klientów. Organizatorzy przewidują w dwóch lokalizacjach łącznie około 500 uczestników branży e-commerce, którzy pojawią się na tym wydarzeniu w dniach 13-14 października.

Mija rok od poprzedniej edycji EastBiz. Rok to długo czy krótko? Wszystko zależy od kontekstu. W marketingu i w handlu internetowym, rok może wywrócić wszystko do góry nogami! A wtedy zaskoczeni są ci, którzy nie śledzili na bieżąco trendów i zmian. Nawet jeśli jesteś nieco do tyłu z tym, co w „branży piszczy”, masz ciągle szansę nadrobić zaległości podczas tegorocznej edycji wydarzenia.

– Po raz czwarty jesteśmy współorganizatorem wydarzenia, będącego kompendium wiedzy na temat prowadzenia działalności biznesowej w Internecie. Rynek ten rozwija się bardzo dynamicznie, a wielu naszych studentów zamierza po skończonych studiach założyć własne firmy. W związku z tym przedsiębiorczość związana z Internetem nabiera coraz większego znaczenia także w procesie kształcenia. Doceniając potencjał branży e-commerce uruchomiamy nowe kierunki i specjalności – mówi prof. Joanna Ejdys, Dziekan Wydziału Zarządzania Politechniki Białostockiej.

Za każdym razem staramy się zapraszać prelegentów z bogatym doświadczeniem w e-biznesie. Dzięki temu każdy z uczestników ma szansę poszerzyć swoją wiedzę i zasięgnąć inspiracji od najlepszych specjalistów branży. – stwierdza Kamila Kiersznowska z EastCamp Białystok.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kładziemy duży nacisk, na to aby nie była to zwykła konferencja. Dbamy o dobry klimat, aby każdy obecny, poza przydatnymi informacjami, wywiózł z Białegostoku solidną dawkę pozytywnej energii – dodaje Piotr Kiełcz z EastCamp Białystok.

Praktycznie o biznesie

13 października nie zabraknie warsztatów, które co roku cieszą się ogromnym zainteresowaniem. W tej edycji pojawi się na nich m.in. tematyka SEO i PPC, Google Analytics i kampanii na Facebooku. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, na warsztaty na część biznesową w BPN-T będą obowiązywać dodatkowe zapisy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Bezpłatnie, ale po wcześniejszej rejestracji, można będzie skorzystać z części akademickiej konferencji, odbywającej się pierwszego dnia na Wydziale Zarządzania PB. Wstęp na część biznesową w przestrzeni BPN-T będzie kosztował 99 zł. Rejestracja na stronie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Chyba najważniejszą wartością EastBiz jest praktyczny charakter tego wydarzenia. Słowa ze sceny mają tu swoją wagę i trafiają na podatny grunt. Uczestnicy sami wiedzą najlepiej, jak z tych wykładów zrobić użytek. Prelegenci nie boją się mówić szczerze o błędach i porażkach, jakich doświadczyli kiedyś na swojej drodze. Czuje się, że każdy pragnie autentycznie podzielić się wiedzą z innymi i wesprzeć w ich dążeniach.” – podkreśla Anna Daszuta-Zalewska, Dyrektor Białostockiego Parku Naukowo-Technologicznego.

Wśród prelegentów pojawią się takie osoby jak m.in. Jakub Gierszyński z Decathlon Polska, Paweł Sędziak z Grupy ONET-RAS Polska, Michał Sadowski z Brand24, Daniel Kędzierski z FastTony.es, Sebastian Suma z Sempai, Anna Czyżewska z DrTusz, Wacław Wykrytowicz z Truly, Monika Mikowska z Mobee Dick, Katarzyna Baranowska z Fox Strategy, Tomasz Wesołowski z 2040.io, Jakub Butkowski z DaWanda, Anna Rak z Trusted Shops, Magdalena Urban z Urban Legend, Przemysław Soboń z KIR, Iza Bitowt z Unified Factory, Paweł Fornalski z IAI S.A.

Patronat honorowy nad wydarzeniem objął Prezydent Miasta Białegostoku oraz Rektor Politechniki Białostockiej.