TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Współpraca 6ix WoMM & Social Media i PZPN w Internecie

6ix WoMM & Social Media jest odpowiedzialna za wsparcie działań wizerunkowych Polskiego Związku Piłki Nożnej w Internecie.
O autorze
1 min czytania 2012-07-03

Zadanie agencji 6ix WoMM & Social Media oraz E_misja Interactive 360, wchodzących w skład NuOrder Group, to opracowanie i wdrożenie strategii działań dla PZPN w mediach społecznościowych. Działania na rzecz PZPN prowadzone są jednocześnie na trzech platformach społecznościowych: Google+, YouTube oraz na Facebooku. Agencja 6ix WoMM & social Media została wybrana w konkursie przeprowadzonym przez PZPN.

Działania na Google+ prowadzone są z akcentem na wykorzystanie innowacyjnych narzędzi udostępnionych przez platformę. W związku z uruchomieniem strony Google+ „Łączy nas piłka” Polski Związek Piłki Nożnej zorganizował serię Spotkań Google+ z zawodnikami reprezentacji Polski podczas zgrupowania w Austrii przed UEFA EURO 2012, m.in. z Wojtkiem Szczęsnym i Robertem Lewandowskim. Jest to pierwsze wykorzystanie Google+ Hangouts przez federację piłkarską oraz jeden z pierwszych przykładów wykorzystania nowego narzędzia w Polsce. Prowadzeniem i koordynacją Hangoutów z piłkarzami zajęła się agencja Astoria Avenue, która zajmuje się także produkcją video z Hangoutów i związanymi z nimi działaniami media oraz blogger relations. W przyszłości planowane jest wdrożenie segmentacji użytkowników strony Google+ umożliwiającej spersonalizowaną komunikację.

Działania na Facebooku obejmują administrowanie istniejącym już profilem „Łączy nas piłka” oraz wykonanie serii aplikacji, zakładek i infografik realizujących cele strategiczne i wizerunkowe Polskiego Zwiazku Piłki Nożnej. Agencja E_misja Interactive 360 jest również odpowiedzialna za produkcję videoinfografiki dla PZPN  oraz prowadzenie kampanii performance marketingowych, mających na celu budowanie ruchu do aktywności PZPN w Internecie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj