Coś nie heloł? Jeloł to!

Coś nie heloł? Jeloł to!

Z takim hasłem na polski rynek wchodzi nowa marka bananów Yellow. Stoi za nią firma Citronex. Największy importer i dystrybutor bananów w Polsce.

Kampania oparta jest na Brand Hero marki - Yellow. Słodkiej i milusińskiej małpce wyznającej zasadę zero trosk. Yellow zna skuteczny sposób na wszystkie zmartwienia. Gdy coś idzie nie po Twojej myśli, po prostu „Yellow to!”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Ta prosta rada ma sprawić, że na wszystkich twarzach pojawi się prawdziwy banan.

Zaplanowane działania marketingowe obejmują kampanię telewizyjną, reklamę zewnętrzną, stronę internetową oraz działania w mediach społecznościowych.

Za opracowanie nowej marki, brand hero, koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Xcommunica. Za produkcje spotu odpowiada Oto Film oraz Studio Produkcyjne Orka.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij