TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Cannes Lions Imagination Day 2017

Do 9 października trwa przedsprzedaż biletów na siódmą już edycję najbardziej inspirującej konferencji Imagination Day!
O autorze
1 min czytania 2017-10-02

O kampaniach, które zdobyły canneńskie Lwy oraz o tym, jak łączyć sztukę z nowymi technologiami dowiemy się już 20 listopada w Multikinie Złote Tarasy, podczas 7 edycji konferencji Imagination Day, której organizatorem jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

W tym roku na scenie Multikina stanie 10 kobiet – przedstawicielek branży kreatywnej, organizacji pozarządowych i szeroko rozumianego biznesu. Opowiedzą one o swoich zawodowych wyzwaniach, przedstawią kreatywne kampanie reklamowe, niestandardowe rozwiązania oraz podzielą się tym, co je inspiruje i daje siłę do robienia coraz lepszych projektów. Wśród zaproszonych są między innymi: MARIANA RINALDI, która na drugim końcu świata pracuje z artystami, tworzącymi niezapomniane, unikalne występy za pomocą nowoczesnych technologii, ELLEN KISS, zajmująca się z jednej strony innowacją w jednym z największych banków Ameryki Południowej, a z drugiej będąca profesorem i wybitnym specjalistą od metody Design Thinking, czy LAURA CHIAVONE, która jako strateg w Tribal Worldwide New York pracuje przy wielokrotnie nagradzanych kampaniach. To tylko 3 spośród 10 wyjątkowych prelegentek, które będzie można spotkać podczas Imagination Day!

Biorąc udział w konferencji Imagination Day można za darmo odwiedzić strefę VR firmy Samsung w Złotych Tarasach.

Więcej szczegółów dostępnych jest pod adresem.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Tego samego dnia wieczorem, w wybranych 5 miastach Polski, wyświetlony zostanie pokaz najlepszych filmów reklamowych, nagrodzonych na tegorocznym festiwalu Cannes Lions. Seans rozpocznie się o godzinie 19:30, a bilety można kupić w kasach biletowych lub na stronie Multikina.

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Współorganizatorzy: Multikino Media, Starcom, Saatchi & Saatchi IS, Ars Thanea

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Sponsorzy: AMS, Samsung

Partnerzy: Conrego, Coca-cola, Somersby, ZFPR, Meeting Application

Patroni medialni: Gazeta.pl Next, Marketer +, NowyMarketing, My Company, Online Marketing, LifeTube, Wirtualna Polska, PRoto, Marketing przy kawie, HIRO, Warszawawarsaw.com., Social Press.