Audioriver z nową dyrektorką PR i marketingu

Audioriver z nową dyrektorką PR i marketingu

Od października funkcję dyrektor public relations i marketingu festiwalu Audioriver pełni Marta Berto. Na stanowisku zastępuje Łukasza Naporę, który odchodzi z organizacji.

Marta Berto w swojej wieloletniej karierze kierowała działaniami komunikacyjnymi Docs Against Gravity Film Festival, firmy dystrybucyjnej Against Gravity oraz Alchemy Film and Moving Image Festival w Szkocji. Współpracowała także m.in. z HBO Europe i Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski. Ostatnio była związana z Salisbury Arts Centre w Wielkiej Brytanii, gdzie pełniła funkcję Marketing and Development Manager.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Bardzo się cieszymy, że nasz zespół wzmocni specjalistka z wszechstronnym, międzynarodowym doświadczeniem. Jestem pewny, że dzięki współpracy z Martą i całym teamem Audioriver wciąż będzie się rozwijał i osiągnie poziom jednego z najbardziej rozpoznawalnych festiwali w Europie” – mówi Piotr Orlicz-Rabiega, prezes zarządu Fundacji Jest Akcja!, organizatora festiwalu. „Bardzo dziękuję Łukaszowi za jego pracę i nieoceniony wkład we wspólne tworzenie festiwalu od jego pierwszej edycji i życzę mu powodzenia w realizacji nowych planów." – dodał Orlicz-Rabiega.

Audioriver to jeden z trzech największych polskich festiwali muzycznych. W lipcu br. zgromadził na plaży w Płocku, aż 30 tysięcy osób, a wartość działań reklamowych i PR osiągnęła blisko 20 mln zł.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij