TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Cut The Mustard zaprasza do współpracy Pelsona i Otsochodzi

Cut The Mustard zrealizowało kampanię dla Reebok Classic, promującą kultowy model buta Club C. Agencja postanowiła przypomnieć fanom marki lata 90. i oddać hołd dla klasycznego rapu.
O autorze
1 min czytania 2017-10-04

Jest to pierwsza kampania od dłuższego czasu, w której Reebok Classic wraca do hip-hopu. W jej ramach do współpracy zaproszono 2 pokolenia polskiego rapu: Pelsona (rocznik ‘78) i Otsochodzi (rocznik ‘96). To połączenie starej szkoły z nową to odwzorowanie tego, czym jest najnowsza odsłona klasycznego buta Club C. Efektem kolaboracji dwóch artystów jest utwór “Szacunek za klasyk” utrzymany w stylistyce klasycznego rapu końca lat 90. Dobór obydwu twórców jest nieprzypadkowy: Pelson zna młodego rapera jeszcze z czasów jego dzieciństwa, a nawet siedział z jego ojcem w jednej szkolnej ławce.

Do powstałego utworu zrealizowano klimatyczny teledysk – od czwartku bijący rekordy popularności na youtube. W klipie znalazło się wiele odniesień do lat 90. Premiera teledysku miała miejsce w klubie DZiK w Warszawie, w nieprzypadkowym dniu. Dokładnie 20 lat od wydarzeń z klasycznego dla środowiska rapowego utworu “28.09.97” grupy Molesta (macierzystej formacji Pelsona).

Agencja Cut The Mustard, która obsługuje kompleksowo markę Reebok w Polsce, odpowiada za koncepcję tej współpracy, event premierowy, PR całego przedsięwzięcia, zaangażowanie influencerów i promocje materiału w social mediach. Kampania potrwa do końca października.

Wideo przenoszące w czasie to dzieło w reżyserii Ani Bystrowskiej i Alana Willmanna ze zdjęciami Patryka Kina wyprodukowane przez kriskeja.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Cut The Mustard zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii w duchu digital-first. Jest to kolejna kampania agencji po H&M Dworzec wykorzystująca w ciekawy sposób content i muzykę.

Dzień po premierze utworu Pelson ogłosił, że tym utworem zamierza zakończyć swoją karierę muzyczną.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się