Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Anna Gorczyca w OMD (Macroscope)

Anna Gorczyca powróciła z urlopu macierzyńskiego na stanowisko group account director w OMD Macroscope. Przed urlopem pracowała na tym samym stanowisku obsługując klientów PHD.
O autorze
0 min czytania 2017-10-05

Anna będzie odpowiedzialna za koordynację projektów i ścisłą współpracę z takimi klientami jak UPC, Warner Bros czy Strauss Cafe. W obowiązkach zastąpiła przebywającą aktualnie na macierzyńskim Alicję Miklaszewską.

Anna Gorczyca w branży pracuje od 2005 roku. W PHD pracowała m.in. dla takich marketerów jak Cederroth czy Perfetti van Melle. Zanim związała się z Grupą OMD, pracowała m.in. w ZenithOptimedia, gdzie zarządzała jednym z zespołów obsługujących L’Oreal Polska . Wcześniej była związana z MPG (obecnie Havas), gdzie pracowała przy wprowadzeniu na rynek Liberty Direct (launch nagrodzony EFFIE) czy też realizowała kampanie direct response dla Link 4.