Anna Gorczyca w OMD (Macroscope)

Anna Gorczyca w OMD (Macroscope)

Anna Gorczyca powróciła z urlopu macierzyńskiego na stanowisko group account director w OMD Macroscope. Przed urlopem pracowała na tym samym stanowisku obsługując klientów PHD.

Anna będzie odpowiedzialna za koordynację projektów i ścisłą współpracę z takimi klientami jak UPC, Warner Bros czy Strauss Cafe. W obowiązkach zastąpiła przebywającą aktualnie na macierzyńskim Alicję Miklaszewską.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Anna Gorczyca w branży pracuje od 2005 roku. W PHD pracowała m.in. dla takich marketerów jak Cederroth czy Perfetti van Melle. Zanim związała się z Grupą OMD, pracowała m.in. w ZenithOptimedia, gdzie zarządzała jednym z zespołów obsługujących L’Oreal Polska . Wcześniej była związana z MPG (obecnie Havas), gdzie pracowała przy wprowadzeniu na rynek Liberty Direct (launch nagrodzony EFFIE) czy też realizowała kampanie direct response dla Link 4.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij