TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

III badanie zjawiska spamu w Polsce rozpoczęte!

Fundacja Rozwoju i Ochrony Komunikacji Elektronicznej „FORCE” już po raz trzeci organizuje ogólnopolskie badanie zjawiska spamu. Zdecydowaliśmy się objąć to wydarzenie patronatem, gdyż uważamy, że komunikacja elektroniczna powinna się rozwijać – koniecznie w dobrym kierunku!
O autorze
1 min czytania 2017-10-05

Celem tego badania jest uzyskanie jak największej liczby informacji na temat spamu oraz jego uciążliwości w codziennym życiu, a także sprawdzenie poziomu świadomości odbiorców wiadomości e-mail w zakresie przeciwdziałania temu zjawisku. Dzięki zebranym za pośrednictwem ankiet elektronicznych odpowiedziom, Fundacja stworzy szczegółowy raport, który zostanie upubliczniony.

Jakie pytania w niej znajdziecie? Fundacja FORCE pyta m.in. o ilość otrzymywanego przez Polaków spamu, o jego uciążliwość i czasochłonność usuwania ze skrzynki elektronicznej, a także o to, co rozumiemy pod tym pojęciem. Pojawiają się także pytania o instytucje, w których spam można zgłosić, o wiadomości phishingowe, czy o znajomość adresu „abuse”. W ankiecie poruszono także kwestię uciążliwości spamu, z którym Polacy stykają się poza skrzynką e-mail – telefonicznego, w formie SMS, w przeglądarkach internetowych i komunikatorach, takich jak Facebook, Skype itd.

Ankieta znajduje się tutaj.

Zachęcamy do jej wypełnienia wszystkich, którzy mają styczność ze spamem. Natomiast raporty stworzone na podstawie wyników badań z lat poprzednich znajdziecie na www.force.org.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Oprócz nas, swoim patronatem badanie objęli także: SARE, inis, Teletarget, Mr Target, Salelifter, Sprawny.Marketing, Rybnik.com.pl, MarketNews24, Izba Gospodarki Elektronicznej, MamStartup, IT Law Solutions oraz Securio24.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się