Nowe osoby w wydawnictwie KUKBUK

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowe osoby w wydawnictwie KUKBUK

W związku z dynamicznym rozwojem wydawnictwa kulturalno-kulinarnego KUKBUK do jego zespołu dołączyło sześć nowych osób, które zasiliły: redakcję, dział graficzny oraz dział marketingu.

Wydawnictwo stawia na doświadczonych specjalistów. Pracę w KUKBUK-u rozpoczęli: Agnieszka Berlińska, Monika Rosłoniec, Magdalena Olszewska, Marcin Liwarski i Zuzanna Rożek. Z wydawnictwem podjęła stałą współpracę Małgorzata Minta. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Agnieszka Berlińska objęła stanowisko zastępczyni redaktorki naczelnej. Wcześniej była m.in. sekretarzem literackim Teatru Narodowego za dyrekcji Jerzego Grzegorzewskiego, a także redaktorką naczelną serwisów internetowych Krajowego Programu Kulturalnego Polskiej Prezydencji w UE oraz Europejskiego Kongresu Kultury. Współpracowała z Narodowym Instytutem Audiowizualnym. Ostatnio Berlińska pracowała w miesięczniku Weranda Country, którego była redaktorką naczelną oraz jako zastępczyni redaktorki naczelnej w magazynie USTA.

Monika Rosłoniec została redaktorką wydania internetowego. Od kilku lat związana jest z branżą kulinarną jako specjalistka od social media. Zajmowała się marketingiem w Restauracji Belvedere i pełniła funkcję community managera w portalu gastronomicznym Zomato. Jest współwłaścicielką firmy produkującej filmy kulinarne Foodoo.

Magdalena Olszewska rozpoczęła współpracę z KUKBUK-iem na stanowisku copywritera. Przez ostatnie trzy lata pracowała w wydawnictwie internetowego magazynu o kulturze i dobrym stylu życia „enter the ROOM” oraz feministycznego kwartalnika „G'rls ROOM”.

Do działu graficznego KUKBUK-a dołączył Marcin Liwarski, który przez ostatnie 5 lat pracował w londyńskiej agencji kreatywnej Plus Agency jako grafik. Brał tam udział w tworzeniu Supplement Magazine – magazynu o modzie, kulturze i sztuce wydawanym dwa razy w roku. Skończył studia na London College of Communictation (część University Arts of London) na kierunku Magazine Publishing.

Z kolei Zuzanna Rożek objęła stanowisko Digital Marketing Specialist. Poprzednio pracowała w agencji Isobar w ramach zintegrowanego zespołu obsługującego Grupę Cyfrowy Polsat. Wcześniej jako Account Manager w serwisie informacji biznesowej EMIS odpowiadała za klientów z regionu EMEA.

Małgorzata Minta rozpoczęła stałą współpracę z wydawnictwem i dołączyła do zespołu redakcyjnego. Blogerka (MintaEats.com), pomysłodawczyni oraz prowadząca pierwszą konferencję poświęconą blogosferze kulinarnej Food Blogger Fest. Współautorka książki „Apetyty na Polskę” – oficjalnej publikacji przygotowanej na wystawę Expo 2016 w Mediolanie. Współpracuje z „Gazetą Wyborczą”, „Gazetą Stołeczną” i magazynem „Wysokie Obcasy”. Wcześniej była m.in. redaktorką naczelną serwisu kulinarnego ugotuj.to (Agora).

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij