TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nowe osoby w wydawnictwie KUKBUK

W związku z dynamicznym rozwojem wydawnictwa kulturalno-kulinarnego KUKBUK do jego zespołu dołączyło sześć nowych osób, które zasiliły: redakcję, dział graficzny oraz dział marketingu.
O autorze
1 min czytania 2017-10-09

Wydawnictwo stawia na doświadczonych specjalistów. Pracę w KUKBUK-u rozpoczęli: Agnieszka Berlińska, Monika Rosłoniec, Magdalena Olszewska, Marcin Liwarski i Zuzanna Rożek. Z wydawnictwem podjęła stałą współpracę Małgorzata Minta. 

Agnieszka Berlińska objęła stanowisko zastępczyni redaktorki naczelnej. Wcześniej była m.in. sekretarzem literackim Teatru Narodowego za dyrekcji Jerzego Grzegorzewskiego, a także redaktorką naczelną serwisów internetowych Krajowego Programu Kulturalnego Polskiej Prezydencji w UE oraz Europejskiego Kongresu Kultury. Współpracowała z Narodowym Instytutem Audiowizualnym. Ostatnio Berlińska pracowała w miesięczniku Weranda Country, którego była redaktorką naczelną oraz jako zastępczyni redaktorki naczelnej w magazynie USTA.

Monika Rosłoniec została redaktorką wydania internetowego. Od kilku lat związana jest z branżą kulinarną jako specjalistka od social media. Zajmowała się marketingiem w Restauracji Belvedere i pełniła funkcję community managera w portalu gastronomicznym Zomato. Jest współwłaścicielką firmy produkującej filmy kulinarne Foodoo.

Magdalena Olszewska rozpoczęła współpracę z KUKBUK-iem na stanowisku copywritera. Przez ostatnie trzy lata pracowała w wydawnictwie internetowego magazynu o kulturze i dobrym stylu życia „enter the ROOM” oraz feministycznego kwartalnika „G’rls ROOM”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Do działu graficznego KUKBUK-a dołączył Marcin Liwarski, który przez ostatnie 5 lat pracował w londyńskiej agencji kreatywnej Plus Agency jako grafik. Brał tam udział w tworzeniu Supplement Magazine – magazynu o modzie, kulturze i sztuce wydawanym dwa razy w roku. Skończył studia na London College of Communictation (część University Arts of London) na kierunku Magazine Publishing.

Z kolei Zuzanna Rożek objęła stanowisko Digital Marketing Specialist. Poprzednio pracowała w agencji Isobar w ramach zintegrowanego zespołu obsługującego Grupę Cyfrowy Polsat. Wcześniej jako Account Manager w serwisie informacji biznesowej EMIS odpowiadała za klientów z regionu EMEA.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Małgorzata Minta rozpoczęła stałą współpracę z wydawnictwem i dołączyła do zespołu redakcyjnego. Blogerka (MintaEats.com), pomysłodawczyni oraz prowadząca pierwszą konferencję poświęconą blogosferze kulinarnej Food Blogger Fest. Współautorka książki „Apetyty na Polskę” – oficjalnej publikacji przygotowanej na wystawę Expo 2016 w Mediolanie. Współpracuje z „Gazetą Wyborczą”, „Gazetą Stołeczną” i magazynem „Wysokie Obcasy”. Wcześniej była m.in. redaktorką naczelną serwisu kulinarnego ugotuj.to (Agora).

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się