TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

OSHEE Oficjalnym Sponsorem Piłkarskiej Reprezentacji Polski od sierpnia 2018 r.

OSHEE, lider na rynku napojów funkcjonalnych w Polsce, i Polski Związek Piłki Nożnej rozszerzają dotychczasową współpracę!
O autorze
2 min czytania 2017-10-10

Na mocy podpisanej w poniedziałek na konferencji PZPN umowy marka OSHEE uzyska status Oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski w piłce nożnej, który będzie obowiązywać od sierpnia 2018 roku.

W ramach umowy OSHEE uzyskało prawo do używania Tytułu Sponsorskiego, jak również do posługiwania się logotypem kompozytowym oraz do używania grupowego wizerunku Piłkarskiej Reprezentacji Polski, Reprezentacji Polski U-21 oraz Reprezentacji Polski Kobiet w zakresie realizacji działań marketingowych, promocyjnych i reklamowych, związanych z napojami funkcjonalnymi.

Nasza dotychczasowa współpraca, która dotyczyła bezpośrednio partnerstwa OSHEE oraz PZPN przebiegała wzorowo i dlatego zdecydowaliśmy się na podpisanie kolejnej umowy, na mocy której marka OSHEE uzyskała tytuł Oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej. Nasz partner to lider na rynku napojów funkcjonalnych w Polsce. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że coraz więcej firm w naszym kraju dostrzega wartość sponsoringu sportowego i chce inwestować oraz wspierać najważniejszą drużynę piłkarską w naszym kraju, a więc reprezentację Polski – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.

Dzięki współpracy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej logotyp marki OSHEE pojawi się m.in. na ściankach sponsorskich w trakcie konferencji prasowych i wywiadów, na tablicach reklamowych wokół boiska, na ławce rezerwowych oraz na łuku wejściowym boiska. Ponadto napoje funkcjonalne OSHEE w bidonach i lodówkach z logotypem firmy będą eksponowane w trakcie meczów w ramach strefy ławki rezerwowych oraz podczas oficjalnych konferencji prasowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Od początku celem OSHEE jest aktywne wsparcie polskiego sportu – w konsekwencji tego sponsoring sportowy jest naturalnym filarem naszej długofalowej strategii marketingowej i niejako potwierdzeniem naszej tożsamości i wartości, kluczowych dla marki, w wymiarze wizerunkowym. – skomentował podpisanie umowy Dominik Doliński, wiceprezes OSHEE Polska.

To kolejna umowa sponsorska, podpisana w ostatnich miesiącach przez OSHEE – marka od dawna wspiera profesjonalnych sportowców oraz sympatyków aktywności fizycznej, angażując się w wiele wydarzeń sportowych. OSHEE jest m.in. Oficjalnym Partnerem Pucharu Polski PZPN w piłce nożnej oraz Oficjalnym Partnerem rozgrywek Nice 1. Ligi, jesienią ub.r. firma została także Oficjalnym Partnerem PZPN. Marka współpracuje także z organizacją KSW jako jej oficjalny partner. Ambasadorką marki jest Joanna Jędrzejczyk, która wspólnie z OSHEE promuje aktywność sportową m.in. poprzez kampanię na wybranych produktach firmy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kluczem doboru partnerów biznesowych jest wizja działalności spójna z wyznawanymi przez nas wartościami i duchem sportowej walki. Nasza dotychczasowa współpraca z Polskim Związkiem Piłki Nożnej pokazuje, jak wielki potencjał promocyjny mają wydarzenia, organizowane przez PZPN, dlatego zdecydowaliśmy się na rozszerzenie wspólnie realizowanych działań. – powiedział Dariusz Gałęzewski, Prezes Zarządu OSHEE Polska.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Reprezentacja Polski zajmuje aktualnie w rankingu FIFA 6. miejsce. W ubiegły czwartek w ramach eliminacji Mistrzostw Świata 2018 drużyna Adama Nawałki pewnie pokonała Armenię, zaś w niedzielę polscy piłkarze zmierzyli się z Czarnogórą, uzyskując fantastyczny rezultat bramkowy 4-2 i tym samym wychodząc z grupy z pierwszego miejsca. Dobre spotkania biało-czerwonych zapewniły nam awans do finałów Mistrzostw Świata 2018 w Rosji.