Brand Support współpracuje z markami Bakalland i Delecta przy Festiwalu Wypieków

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Brand Support współpracuje z markami Bakalland i Delecta przy Festiwalu Wypieków

Agencja Brand Support współtwórcą trzeciej już edycji Festiwalu Wypieków na zlecenie firmy Bakalland S.A. Ukoronowaniem Festiwalu jest Wielka Księga z Wypiekami pt.„100 przepisów pachnących bakaliami”,która właśnie trafia do sklepów i będzie dostępna przy zakupie produktów marek Bakalland i Delecta.

Festiwal Wypieków ma na celu wzmocnienie eksperckiego wizerunku marek - Bakalland w kategorii bakalii oraz Delecta w pieczeniu. Jego ukoronowaniem już od 3 lat jest publikacja „Wielkiej Księgi z Wypiekami”, zawierającej 100 przepisów na ciasta i desery. Motywem przewodnim tegorocznej edycji są bakalie. Tym samym „Wielka Księga z Wypiekami” stanie się swego rodzaju kompendium wiedzy o bakaliach, jak również inspiracją do częstszego ich używania w wypiekach. Oprócz samych przepisów i podpowiedzi, jak użyć bakalii w słodkich wypiekach i deserach, znajdziemy w niej informacje o pochodzeniu bakalii, formach uprawy, właściwościach odżywczych. Wydawnictwo jest podzielone na 12 rozdziałów - każdy z nich poświęcony jest jednemu z rodzajów bakalii.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nakład “Wielkiej Księgi z Bakaliami” wyniesie 75 tys. egzemplarzy. Księgę będzie można zdobyć w czasie trwania promocji, dokonując zakupu produktów Bakalland i Delecta. Publikację wspierać będzie akcja promocyjna w punktach sprzedaży i w internecie. 

Dwie poprzednie edycje Księgi zostały zrealizowane przez agencję Brand Support. Edycja 2015 była zbiorem przepisów i związanych z nimi emocjonujących historii towarzyszących pieczeniu ciast, nadesłanych w konkursie konsumenckim. 2016 to edycja pełna wypieków regionalnych, zebranych w trakcie podróży po Polsce przez mistrzów kuchni: Davida Gaboriaud i Jerzego Nogala. Trzecia edycja powstała we współpracy Brand Support oraz agencji Opus B i 38PR.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij