Neon Shake wzmacnia zespół new business

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Neon Shake wzmacnia zespół new business

Patricia Kosterski dołączyła, wraz z początkiem października, do teamu sprzedażowego Neon Shake.

Nowa członkini zespołu kierowanego przez Tomka Napierałę, współwłaściciela i dyrektora kreatywnego Neon Shake, będzie odpowiadała za pozyskiwanie nowych klientów oraz koordynację projektów przetargowych z zakresu social media marketingu, public relations, content marketingu oraz obsługi kreatywnej i strategicznej. Głównie na rynkach zagranicznych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Patricia Kosterski pracowała wcześniej jako Brand Manager w Barste Design oraz w niemieckiej agencji reklamowej Ofenstein w Monachium. Na swoim koncie ma także zatrudnienie u dystrybutora i promotora luksusowych marek szwajcarskich zegarków Anders Superbrands. W portfolio marek ma projekty dla Betty Barclay, Maurer Wirtz, Mercedes-Benz czy Jil Sander. Nowa new business managerka jest absolwentką Uniwersytetu Europy Centralnej w Skalicy oraz Uniwersytetu Wrocławskiego. Z rynkiem marketingowym związana jest od niemal 4 lat. Patricia Kosterski urodziła się w Moskwie, mieszkała na Słowacji i w Niemczech, obecnie związana jest z Polską.

Neon Shake Advertising to agencja reklamowa 360 stopni z silnymi kompetencjami w obszarach digital, content i video marketingu. 23-osobowy zespół pracuje dla takich marek jak Generali, Echo Investment, Western Union, Getin Leasing, Work Service, Oranżada Hellena, Apsys czy Bricomarché.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij